Hallo allemaal,
Heeft er hier iemand ervaring met het vliegen met Finnair via Helsinki naar Bangkok? Na lang zoeken blijkt dit in juli/augustus de goedkoopste optie.
Alvast bedankt
Hallo allemaal,
Heeft er hier iemand ervaring met het vliegen met Finnair via Helsinki naar Bangkok? Na lang zoeken blijkt dit in juli/augustus de goedkoopste optie.
Alvast bedankt
Ik heb van bangkok naar amsterdam gevlogen via finland met finair.
Niets mis mee.
Sjaak
www.wereldrondreis.eu
Mahanair is goedkoper dan Finnair in juli en augustus
Ik weet niet wat het moet kosten, maar ik heb net geboekt bij Thai Airways @ € 844.00 per ticket en een vertrekdatum van 8 juli (op en top hoogseizoen en zeker een € 150.00 euro goedkoper dan de andere maatschappijen… ennuh altijd goed.
ik betaalde voor een enkeltje van bangkok naar adam 450
Joe H, waar heb je dat ticket met Thai airways geboekt?
Deze heb ik op www.333travel.nl geboekt; maar haast je ik zie net dat de periode met vertrek 1/7 tot en met 13/7 is verhoogd naar € 879.
Klik in het hoofdscherm op vliegtickets, dan links “alle tarieven”, scroll dan helemaal naar beneden onderaan vind je Thai Airways.
Suc6,
Joe
Joe dat ziet er inderdaad ook ‘voordelig’ uit, weet jij of dit een rechtstreekse vlucht is en wat zijn jouw ervaringen met Thai airways?
Alvast bedankt!
Thai Airways vliegt helaas niet vanaf Amsterdam, dus je zal een keer moeten overstappen (bijv. in Frankfurt, Kopenhagen of Zurich).
Wat Dave zegt is maar al te waar, je moet overstappen op Frankfurt (ik heb een goed aansluitende vlucht op de heen en terugreis plus minus 2 uur op Frankfurt). Thai Airways is een uitstekende maatschappij - ruimere plaatsen in de economy tov bijv China Airlines. Ik vlieg door naar Phuket vanaf Suvarnabhumi… ook met de thai dus dus koffers doorlabel-en naar Phuket vanaf Amsterdam; nergens om bekommeren en koffers weer oppakken op de plaats van bestemming… Ik weet niet of dat met Finnair gaat. Nogmaals Thai Airways/EVA/China Airlines als ook Lauda Air zijn mijn favo’s richting Thailand - zie ook post #9 In Dave’s enquete welke maatschappij vlieg jij?
Groet,
Joe
Een paar jaar geleden met Finnair gevlogen en was best in orde, de tussenstop in Helsinki is iets meer dan een uur ,dus snel wat drinken en wegwezen naar BKK.
Het enige minpuntje is dat de hostessen aan boord reeds op pensioen hoeven te zijn…:biggrin: maar na de vlucht ben je er toch vanaf.
De hele nacht door kan je een drankje halen en lopen ze rond met water en fruitsap.