met een groepje op wintersport

Hoi Wintersport liefhebber leuk dat je even tijd neemt deze advertentie te lezen

Ik ben een snowboarder en hoop via hier een groepje bij elkaar te krijgen om met elkaar een huisje te boeken en de kosten te delen
Tot nu zijn we al met een aantal geïnteresseerde

Zelf vind ik Frankrijk een mooi land om op wintersport te gaan hier zijn hele mooie pistes maar Oostenrijk is meestal wel gezelliger maar de echte gezelligheid maken we natuurlijk samen

dus het land moeten we samen bepalen en ook wanneer het het beste uitkomt

Leeftijd vind ik niet belangrijk.
Zelf ben ik 39

mijn snowboard nivo is aardig hoog en ik ben gewent om met skiërs mee de berg af te gaan en kan de meeste wel bijhouden

Jou ski/snowboard nivo maakt niet uit maar ik hoop natuurlijk wel dat we met elkaar de berg af kunnen.
ook als je beginner bent mag je mee en als we een groepje gaan worden zijn er vast meer beginners zo is er al 1 die wel al een paar keer eerder is geweest maar halve dagen les wil nemen

Ik denk om op zaterdag 7 of zondag 8 februari een meating te gaan houden bij een klein groepje kan het bij iemand thuis en zijn we met vele dan zoeken we een kroeg in het midden van ons zodat we alle niet te ver moeten reizen (ook kijken we als we het bij iemand thuis doen wie er het meest in het midden woont en of diegenen ons uitnodigt)

Groetjes Theo