Mijn naam is Jos Balemans en ik zit in een rolstoel tgv een dwarslaesie. Mijn vrouw en ik reizen al enkele jaren, met onze camper, door Zuid Amerika. Onze camper is aangepast en wij hebben eigenlijk nog geen echte problemen gehad, soms is het wat moeilijk maar moeilijk gaat ook. Het enige probleem is eigenlijk de vliegreis naar Zuid Amerika. Het is een lange vlucht en je hebt een beperkte beenruimte en ik zit natuurlijk tijdens de hele vlucht in mijn stoel. De rolstoel komt dikwijls beschadigd uit de bagageruimte en is ook als eens achtergebleven in Frankfurt terwijl wij in Buenos Aires stonden. Maar zelfs met al die kleine probleempjes blijft reizen fantastisch en onze laatste reis door Zuid Amerika was er eentje van 11 maanden. In september vertrekken we weer richting Argentinië en willen we door Bolivia, Peru, Ecuador en Colombia naar Midden Amerika om te eindigen in de USA/Texas. In Texas laten we de camper dan weer achter voor enkele maanden en vliegen terug naar Belgie. Als iemand onze reisblog of foto’s wil zien kan dat op : josmobiel.blogspot.com
Groetjes,
Jos Balemans