Met de camper door Europa and Beyond

Hallo globe trotters en camping gasten:dag:,

Mijn naam is Erik en ik woon in Zwijndrecht.
(bovenstaande verklaart mijn drang om te reizen)lol2

Ik ben vrijgezel (best way to travel) en ben in Australie (11mnd), Nieuw-zeeland (9 mnd) en Indonesie (1mnd) geweest.:wereld:
Verder mijn vakanties besteed in Duitsland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjegie, Slowakie, Polen, Griekenland, Egypte maar dat was altijd maar 1 a 2 weken.

Mijn vreemdste souvenir was drie misterieuze zaden die ik na mijn Nieuwzeeland trip in mijn backpack vond. Ze staan nu in potjes in de vensterbank maar ik weet nog steeds niet wat het is…

Mijn leukste buitenland ervaring is 3 mnd vrijwilligers werk doen in een Boedhistish centrum in Northland (NZ).

Mijn ergste buitenland ervarin is…nog niet gebeurtcheer

Ik ga een camper kopen, mijn huis verkopen en dan een paar jaar door europa cruizen. Ik heb de neiging om heeeel langzaam te reizen en lang op mooie plaatsen te blijven hangen, soms wel 3 maanden, want zo leer je een gebied en zijn bevolking echt kennen.

Hallo Erik, veel plezier op wereldwijzer!

Zo te horen heb je al veel gezien van de wereld. Wat een goed idee om met je camper een paar jaar te reizen door Europa. Kun je je eigen huis met je meenemen waar je naar toe wilt.

Groetjes, Leontien