ik wil dus graag in het begin 2013 vertrekken met me camper uit 1974 saviem…
al heb ik nog geen idee welke kant ik op wil dus dit laat ik tot het laaste moment open dit ivm
iki graag voor langere tijd weg wil blijven dus zoek ik adresssen waar ik evt zou kunnen werken ben en ervaren timmerman heb zes jaar me eigen bedrijfje gehad dus als er wat te klussen valt bij fam of kennisen in europa hoor ik dat graag evt werken op boederij of schilderwerkzaamheden laat maar horen .
het kan zomaar zijn dat er iemand is die dit een leuk avondtuur vindt en graag mee zou willen een deel of heel de tijd afhangelijk hoe het klikt
dus heb je zin om mee te gaan en / of heeft u werk voor me ergens in europa dan hoor ik graag van je m, bvd
ivo hendriks
ik hebben jarenlang rondgezworven met campers. Maar een Saviem uit 1974…!!! Ik zou daar niet aan beginnen en bovendien een
Franse wagen. Maar toch succes gewenst. Theo Tuitel.
Hallo Ivo,
Het is super wat je wilt doen en ik hoop dat je vlug een medereiziger vind, helaas kan ik me dit jaar er niet voor aanmelden, anders had ik dat heel graag gedaan.
Wie weet misschien volgend jaar…
Een tip voor onderweg te klussen en overnachten: kijk eens op de site van www.svr.nl dit zijn kleine (vaak boeren) campings en ze hebben in heel europa adressen, ook heel veel die hulp vragen voor vanalles tegen een vergoeding en gratis standplaats.
Ik wens je een heel fijne trip en dat je veel mag zien onderweg,
Annemie