Met de bus naar turkije

Hey,

Is er iemand die weet of je met de bus goedkoop naar Turkije kan reizen

Bedoel je de bus als openbaar vervoer of een georganiseerde vakantie busreis?

Ik bedoel gewoon met de bus heen en terug zoals met het vliegtuig want als je vaak op en neer gaat kost dat vaak veel of weet je nog een andere optie

Ik zou niet met de bus gaan. Met de auto is het al minimaal 3 dagen, met de bus duurt het ongetwijfeld nog VEEL langer. Er gaan niet eens rechtstreekse bussen vanaf hier naar Turkije (om die reden waarschijnlijk) dus je zou vele keren moeten overstappen. Verder is zeker de route door Oost-Europa niet veilig. Waarom is het vliegtuig geen optie? Als je even goed zoekt kun je vaak al voor 200 euro of minder retour. Nou, ik geloof niet dat er een bus is die dat goedkoper kan

ik zoek eigelijk vooral een goedkope en snelle optie om vaak heen en weer te reizen! enige raad! ik woon in Belgie

Zoals ik al zeg, de enige goedkope, snelle, eigenlijk de enige optie is het vliegtuig. Als je 200 euro voor een retourtje nog te duur vind, vrees ik dat je iets anders moet gaan bedenken, want goedkoper dan dat wordt het niet

Bij condor heb je soms al hele goedkope vluchten,ben in september geweest voor €130,00 retour

ok bedankt,
meer tips zijn altijd welkom

bij jetair en thomas cook kan je soms heel erg goedkope vluchten vinden

thx!!!

Deze reactie is verwijderd door Hans.

ankara

germanswings vliegt op Ankara vanuit Keulen/Bonn

En op de community vind je een hooptips, verhalen en foto’s uit Turkije voor zij die nog meer inspiratie zoeken…