Met de auto naar Gambia, avontuurlijk en low budget!

Hoi,

Heb je zin in een avontuurlijke, low budget reis dan is dit misschien iets voor jouw. Ik ben op zoek naar 1 of meerdere reisgenoten voor een trip met de auto naar Gambia. We rijden op 16 juli 2011 of in september/oktober in ongeveer 10 dagen met de auto naar Gambia. Plaatsen waar we zeker een dag blijven zijn Gibraltar (Spanje), Nouadhibu (Mauritanie), Nouakchott (Mauritanie) en het Parc National Djoudj (Senegal). Je kunt met me meerijden of je kunt met een eigen auto achter me aan rijden. We kunnen de auto met een beetje winst verkopen. Ik heb wel wat contacten in Gambia en kan je hier mee helpen. Een enkele reis terug van Banjul naar Amsterdam kost 500 euro.

Voor de reis heb ik vrijwel alles al uitgezocht. Toch wil ik liever niet alleen rijden in geval van pech of zo en kan op dit moment niemand in mijn familie of vriendenkring vinden. Ik ben een man, 47 jaar, getrouwd, heb 2 kinderen en werk in de automatisering. Heb je interesse en lijkt het je het een leuk avontuur, bel of mail me.

Vriendelijke groeten,
Elco Hack

Halo Elco,

Lijkt mij een leuke tocht. Ik heb nog geen Zwart-Africa maar al wel een stukje van de wereld gezien. Het onbekende treekt mij wel aan en zie zo een autotocht wel zitten. Ik kan me gemakkelijk vrijmaken. In september ben ik 2 weken in Oeganda op reis met vrienden maar een voorproefje zie ik zeker zitten. Zelf werk ik in de sector van interieur inrichting, heb drie volwassen kinderen waarvan er twee in het buitenland werken.
Graag zou ik meer willen weten over je tocht en zou het fijn vinden als we dat konden doen via skype. (skypeadres: dominique.legrand Belgiƫ)
Mijn email dares: dominiquelegrand@skynet.be (alles aanelkaar geschreven zonder een puntje ertussen)

Nog een fijne zondag.
Groetjes
Nikiniki ( nick name)