Gambia januari 2011

Hoi,

Na afgelopen voorjaar via Tunesie, Algerije, Niger, Bennin, Togo, Ghana, Burkina Faso, Mali, Senegal naar Gambia te zijn gereden ben ik terug gevlogen vanuit Banjul.

Ga begin januari weer op reis. Wil je vanuit Banjul voor 3 of meerdere weken mee tegen gedeelde kosten plus een nader te betalen bedrag. Neem dan kontakt met mij op.

Route wordt in grote lijnen Gambia, Senegal (Casamance), Gambia, Mauretanie, Westelijke Sahara, Marokko, Spanje, Frankrijk… Nederland.

Maar sta ook open voor rondje via Senegal, Mali, Burkina Faso, Ghana of iets in doe koers ;-))

Groet Cor

Hoe oud ben je?
En wat was je van plan om onderweg te doen?
behalve autorijden :wink:

Hoi, ben begin 50 en ga onderweg langs alles wat ik leuk vindt ;-)) Rough Guide West Afrika, Lonely Planet zijn mijn handboeken. Zoek van te voren uit wat er is en waar het is.

Hoi Cor.
Zelf ga ik vanaf 19 januari t/m 9 maart naar Gambia.
In die tijd lijkt mij het leuk om rond te reizen.
Sta overal open voor en meestal komt er wel iets moois op mijn pad.
Wellicht lopen onze paden gelijk op.
Ben zelf 46 jaar en een avonturier die het leuk vindt om met de lokale bevolking in contact te komen.
Als ik 3 weken met je mee zou gaan, kun jij een schatting geven wat het dan ongeveer kost?
Lijkt me leuk van te horen.
Groeten Leo www.cleopetra.org
:vak02:

Hoi Leo,

Gedeelde kosten komt op ongeveer 200 euro per week.

Vlieg zelf de 14, maar moet toch eerst nog een aantal dingen aan mijn auto doen in Gambia.

Groetjes,

Cor