ben reeds vorig jaar naar de italiaanse meren geweest - comomeer en gardameer ( heb met de wagen het ganse meer rondgereden) prachtig mooie natuur, veel te zien.
wil dit jaar terug naar italie met de wagen, maar weten nog niet naar waar.
tips zijn altijd welkom, en leuke verblijfadresjes niet te duur ook. Via frankrijk of duitsland of oostenrijk of zwitserland. iemand al een doorreis gedaan met de wagen ???
ben vorig jaar via zwitserland naar toscane geweest, daar o.a. geweest in luca,florence en een culinaire rondreis van 8 dagen in toscane die ik geboekt had bij vrij uit,in een woord geweldig.
wij gaan al enkele jaren " rond" in Italie. We reizen dan van camping naar camping. Ons uiteindelijke doel is dan zuid Italie. Met name Calabrie vinden wij erg mooi. Wij bespreken nooit iets en er is altijd wel plaats. Soms een hele mooie plek, soms iets minder. Maar goed, je trekt immers rond.
De campings in het zuiden zijn soms sober, maar sommige ook erg luxe.
Wij nemen doorgaans de ‘gewone’ campings. Voor ons, en onze kinderen
zijn animatie team geen must. Eerlijkheids halve moet ik er wel bij vertellen dat we eigenlijk altijd campings nemen die een water faciliteit hebben.
Ze liggen of aan zee, of aan een meer of hebben een (klein) zwembad.
Waarom eens niet met de auto of motorfiets naar sardinie gewoon de max qua natuur om in sardinie rond te rijden en niet duur.Dit jaar zal het voor de derde keer zijn.
Ik run samen met mijn Italiaanse man een buitensportcentrum in Val di Sole, op 1,5 uur van het Gardameer. Wij verzorgen activiteiten als raften, canyoning, hydrospeed, kano, mountainbike en trekking. Op aanvraag verzorgen wij ook onderdak in alle soorten en maten.
Voor meer info zie: www.chilirafting.com
Voor direct contact met mij: vicky@chilirafting.it
Voor appartement te huur: www.dolomiti-sport.com
Vorig jaar in Calabrie geweest, erg mooi daar. Camping : salice vacanze in Corigliano (Calabrie) periode 15 july t/m 5 augustus, hoogseizoen, wij hadden een hele ruime plek zonder buren voor en naast ons, erg mooi. Erg weinig toeristen nog, ook op het witte strand geen kip naast ons, heerlijk gewoon. we hebben onze caravan daar ook laten staan om er vaker heen te gaan. Ideale vakantieplek, 2 en halve dag rijden hebben we er zeker voor over.