Het is qua afstand nog te doen, met de auto of bus naar Spanje. Vliegtuig is natuurlijk wat sneller. Welk vervoermiddel pak jij hoofdzakelijk richting Spanje?
Stem hierboven in de peiling en vul eventueel je stem aan met een reactie hieronder!
Het is qua afstand nog te doen, met de auto of bus naar Spanje. Vliegtuig is natuurlijk wat sneller. Welk vervoermiddel pak jij hoofdzakelijk richting Spanje?
Stem hierboven in de peiling en vul eventueel je stem aan met een reactie hieronder!
Ik ga met de bus als leraar van een middelbare school met 80 leerlingen naar Barcelona. Voordeel flexibiliteit en kosten.
hallo,
Ik hou niet van vliegen , ik zit niet graag op een hoop in een bus , ik hou van de trip door Frankrijk , overdag zie je langzaam aan het landschap veranderen , je kan stoppen waar je wil , overnachten volgens plan . Het hoort bij de vakantie , al duurt het wat langer eer je ter plaatse bent , toch geniet ik ervan . En je hebt je auto bij je om ginds wat extra te doen.
mvgr
Vliegtuig. Wel zo makkelijk en snel!
Zo lang in een bus zitten is helemaal niks voor mij.
Iemand (smart) vroeg me welke weg ik meestal neem richting Spanje , wel meestal recht naar Luxemburg , met zo weinig mogelijk brandstof en daar voltanken ( minder duur !!) , van daaruit is het ‘tankenloos’ naar de zon.
Vroeger met behulp van de landkaart. Thuis (maanden vooraf) kleef ik een draadje van punt vertrek tot aankomst (bv. Barcelona) , en dan begin ik de weg uit te stippelen langs dat draadje . Maar ik let niet op betaalwegen , die nam ik zelden , ondanks het lekker opschieten is dit niet echt mijn ding , ik verkies de ‘route national’ en de vredige dorpjes. Dit is voor mij vakantie . Niet die rush naar het zuiden om vervolgens 14 dagen je rond te draaien op je ligstoel. Neen leven en beleven !!:dag:
mvgr
Ik ga bijna elke week op en neer van malaga naar bremen, vanwege de kosten en snelheid ga ik dus met het vliegtuig.
Maar met de auto vind ik wel leuk, maar max 1-2x per jaar.