Hallo allemaal,
Is hier toevallig iemand die ervaring heeft met de reizen naar Ehtiopië van Baobab, of nog beter ervaring met deze reis:
http://www.baobab.nl/groepsreizen/rondreis-ethiopie-1250.htm
Volgens mij ziet het er wel goed uit, maar ik weet eigenlijk niet veel van Boabab. Zelf ben ik 2x met Shoestring meegeweest en dat bevalt mij goed. Weet iemand hoe de gemiddelde leeftijd van Boabab ligt? kan er zelf niet zo veel over vinden op hun site.
Alvast bedankt
Ik heb de Rondreis Noord-Ethiopië van Baobab gedaan. Was leuk!! Ik heb ook een paar keer shoestring gedaan, als ik 't vergelijk dan ging hier een NL regelneef mee naast de gids van de lokale agent, de gemiddelde leeftijd bij deze reis was niet veel anders dan bij de gemiddelde shoestring reis.
1 like
Hi,
Je kan ook met shoestring en heel veel andere reisorganisaties een rondreis Ethiopie maken, zie Rondreizen Ethiopie Vergelijken, inclusief Shoestring. Hoezo wil je graag met Baobab op stap?
Gr!
1 like
mrweird en Henk, bedankt voor jullie antwoord!
Etheopië met Boabab was meer toevallig. Een reis naar mijn éérste voorkeur paste niet binnen de vakantie periode waar ik aan vast zat. Als ik zocht binnen de tijd dat ik weg wil en wanneer ik terug moest zijn, kwam deze reis eruit met nog een paar andere en omdat ik nog niet in Afrika ben geweest…
Inmiddels is er op het werk qua planning wat veranderd waardoor er een “vrijwilliger” nodig was die zijn vakantie nog kon en wou verschuiven.
Etheopië staat inmiddels wel op het verlanglijstje, maar misschien volgend jaar.