Meningen en Tips

Dag reizigers… Ben mij al een paar weken aan het voorbereiden om deze avontuur (uitdaging) aan te gaan… Sinds jongs af altijd een droom geweest.. heb sinds mijn 12de, en ben er nu 44.. Veel witte sneeuw maar ook heel veel zwarte sneeuw.. met veel ups en downs.. Heb enorm veel levenservaring en kan ook wel tegen een serieuze stoot. Sind kort heb ik besloten om deze avontuur samen met mijn wagen en wie weet een medereiziger die zich eigenlijk nog mag aanmeld.. Kwa geslacht geen voorkeur.. wel liefs met wat ervaring… Ik ben een Italiaans jongen maar in België geboren en getogen en 44j. Italië, ben ik bijna alle jaren naartoe ben geweest samen met mijn ouders en 2 zussen.. dus met 5 elke jaar het zelfde liedje dus Italie ga ik passen.. Ik had gedacht richting Moldavië, omdat je er langs verschillende landen en gesplitste routes naartoe kunt zonder teveel af te wijken… De terugreis twijfel ik nog aan, daar jullie menig en tips die zeker welkom…Ben iemand die graag goed voorzien is met degelijke spel Zelf :sweat_smile: Ik weet of het merk of type auto uitmaakt maar deel otoch meedelen kan mss wel nuttig zijn voor sommige.. Het is een Volkswagen 8R van 2022 met 77000km. Het is een 2.0 Benzine wagen maar moet wel zeggen, een zuinigen. De vertrek en zeker de terugkeer datums staat nog niet echt vast.. Maar als vertrekdatum had wel graag ten laatste eind september willen vertrekken met of zonder medereiziger, die mag zich nog aanbieden :blush:. Ik twijfel eigen nog een beetje aan de richt die ik wil uitgaan.. dus ik wacht op jullie mening… Ik ben voorzien van : Dakkoffer auto, opblaasbare Tent Type Airseconds 4.1 fresh & black, bijhorend 2 opblaasbare matrassen, kano 3 pers van het merk sevylor prof, 2 roeispanen 2 reddingsvesten, waterdicht opbergvak (meenemend), met herstel spullen. Voetpomp, Koelbox 12 tot 220v, 4 delig kookplaat op gas, gasfles, Bbq op kolen, dit zijn de groter spullen. Kwa klein spullen : Vislijn met spoel met benodigdheden, bind touwen dik en dun (klimtouw), hangmat, ledverlichting voor voor binnen en buiten, hoofdlamp en zaklampen, een aantal oplaadbaar en een aantal met AA batterijen, extra AA batterijen, warmers choufferettes (koude) natte + drogen doekjes, bak en kookspullen, poets producten. Voor auto, olie, koelvloeistof, ruiten vloeistof, cleanset, enzovoort.. zilver zonnewering voorruit en dan ook voor vrieskoud, omvormer auto 12v naar 220 met usb. Grote en kleine (vuilzakken) EHB koffer klein + groot, dunne (werk handschoen) Ledere Handschoenen (koude), regen kleide, 2 paraplu’s, grote en kleine waterbidon, verlengsnoer en stekkerdoos, klein werktuig, schroefmachine accu + lader. Kleine muziekbox, externe oplader, en nog veel meer kleiner spullen. Kwa kledij, een mix voor warm en koud en geld ook voor de schoenen. Ik denk dat ik het voornaamst wel bij heb..

Kwa kamper en voettochten heb ik vaak gedaan, van kleins af maar dit wat hier boven staat de eerste x :sweat_smile:. Dus bij deze graag zoveel mogelijk info en natuurlijk jullie meningen… Als persoon ben ik een doorzetter met veel geduld, logisch denken, heel aangenaam meedenker, sociaal, heel serieus maar ook heel speels dus 50/50