meiden zoeken leuke groep gasten voor roadtrip begin Augustus.

Hello!

Ik en 2 andere vriendinnen zijn op zoek naar een leuke relaxte groep gasten om mee op vakantie te gaan. We waarderen de humor van het andere geslacht vaak wel;) We zijn alle drie 20 jaar, maar hebben helaas nog geen rijbewijs. Ons lijkt het leuk om lekker te touren en maar te zien waar we uitkomen. We kunnen koken.

Hi Maria,

Momenteel ben ik met een andere reisgenoot een roadtrip door Frankrijk aan het plannen. Maar zitten er aan te denken om met misschien meerdere mensen dit te gaan doen. Hoe zien jullie verder de vakantie voor je? Kamperen? Feesten? Of juist rustige vakantie?

Daar ben ik wel benieuwd naar. :slight_smile: Als je interesse heb. hoor ik het wel.

Momenteel gaan we met 1 auto. Maar daar kunnen we er altijd 2 van maken.

Groeten,
Tobias

Hee!

Wat leuk dat jullie dat gaan doen! Wij zijn eigenlijk echt van alle markten thuis. Cultuur vinden we leuk of een rustig avondje met een wijntje aan het water, maar ook een goede avond stappen gaat er zeker in. Primitief vinden we niet erg, zolang er maar leven om ons heen is en we kunnen lachen. Hoe staan jullie er in?

Hee,

We zijn gewoon van plan te gaan rijden. En kijken waar we stranden. Meeste campings. En dus in tentjes. Maar als het soms zo uitkomt. Een hotel of hostel. :slight_smile: we hebben wel al beetje globaal een route uitgestippeld. Maar dat staat allemaal nog niet vast. En kwa cultuur en stappen liggen we denk ik het zelfde als jullie. Hebben julie ook bepaald budget in gedachten trouwens? En vanaf wanneer kunnen jullie vertrekken?

Trouwens ik ben zelf 23 en me reisgenoot 20 jaar.

Groeten,
Tobias

Via Wereldwijzer app

Als jullie trouwens intresse hebben. Dan kan je ook prive bericht sturen. Is misschien handiger :wink:

Via Wereldwijzer app

Ik heb dat oprecht al 4 keer geprobeerd, maar dus alle 4 keer niet aangekomen!

Inbox/verzendbox misschien te vol? Haha

Via Wereldwijzer app

Hey! Ik ben deze zomer op pad met mijn VW camper. Kok van beroep, dus dames ook ik kan zeker koken;)
Zijn de plannen al concreet?