Meid, 19 jaar zoekt andere reisgenoten

He future reisgenoten,
Mijn naam is Sanne en ik ben net 19 jaar. Ik zou graag deze zomer met sportieve, spontane meiden (en mischien ook jongens) op vakantie willen.
dit omdat al mijn vrienden/innen het op de een of andere manier veel te druk hebben voor vakantie…
ik zou mijzelf omschrijven als: creatief, klassiek, sportief, niewsgierig, muzikaal, humoristisch en avontuurlijk…
ik kan ik principe tot 1 september op vakantie. (2 a 3 weken)
ik wil dan tijdens de vakantie onze belevenissen filmen voor later en voor de leuk:nod:…dus ik neem een camera mee.

als we op vakantie gaan, ga ik het liefst met z’n 4e, lijkt mij gezellig. en dan rondreizen. het hoeft absoluut niet luxe!
zo veel mogelijk variatie. van bergbelimmen tot shoppen…
heel graag zou ik naar rome willen en barcelona. en verder veel natuur zien.
ik zie het als een ongewone super studenten vakantie…
of een roadtrip maken, lijkt mij ook super leuk. ik sta voor Heel Veel open.
dus ben je ook toe aan een (low-budget) avontuurlijke vakantie??
je kan mij bereiken op : [EMAIL=“beautiful-freedom@hotmail.com”]beautiful-freedom@hotmail.com
bye sanne

Variatie spreekt me wel aan.
Maar… heb je een leeftijdsgrens?

he akbor,
wat leuk dat je reageert!
om antwoord te geven op je vraag:
leeftijd is op zich niet heel belangrijk, voor mij persoonlijk is het veel belangrijker of we met z’n alle goed met elkaar om kunnen gaan.
wat is de leeftijd dan?

hoihoi sanne!!
ik doe weer een poging om op een “advertentie” te reageren:P
ik heb het al vaker geprobeert, maar haalde verder niks uit!
ik kan mezelf typeren als.: sportief, gezellig, sociaal. houd van: shoppen, zonnen, actief bezig zijn, natuur bewonderen en de cultuur!
ben 19 jaar… en heel juli en augustus ‘beschikbaar’ haha;) in de goede zin van het woord! dus ik pas me aan;)
mijn mail is [EMAIL=“vanhoof_esther@hotmail.com”]vanhoof_esther@hotmail.com…
ik kom uit het geweldig gezellige mooie muziekhebbende:P ahumm, BRABANt;)
Groetjes ESther

Ik ben 31…
Maar ik kan heel gezellig zijn!
Ik heb geen schoolvakanties meer en een flexibele werkgever, dus ik kan in principe vrij nemen wanneer ik wil. Alleen wel max ca. 3 weken.

Heee.

Ik heb net een campertje gekocht oud 70’s vrachtoutotje incl cocktailbar en surfspullen mischien kunnen we die "uittesten"Frankrijk ofzooo.

Wo dat is super vet, met een campertje. Ik ben van plan volgend jaar een campertje te kopen en het oostblok in te gaan. Dit jaar gaan ik en mn nicht naar Tjechië, tent achterin de renault 5 en gaan. Heel goedkoop en er is vanalles te doen, wildwaterkanoën, raften, mountainbiken, goedkoop eten, warmwaterbronnen. Misschien vind je het leuk om mee te gaan?
Groetjes Loulou

he loulou,
eenlukidee alleen ik ga waarschijnlijk al op een adere vakantie. binnekort weet ik of dat door gaat (binnen 4 dagen) en mocht dat niet doorgaan dan ga ik graag met jullie mee!
gr. sanne
in idergeval een hele leuke vakantie toegewenst:)

he donders,
echt cool dat je surfspullen hebt, ik wil eigenlijk altijd al leren surfn. alleen ik weet niet of je het bericht hieronder al hebt gelezen. ik had eigenlijk een beetje andere plannen.
maar ik hou je op de hoogte mocht dat niet door gaan!
have fun this summer!:vak02:
gr. sanne

hallo allemaal
ik heb gelezen wat jullie allemaal van plan zijn en het lijkt erg leuk
ikben een jongen van 21 j sportief,sociaal. hou van gezelligheid zon strand , stappen , natuur.
helaas ik kan ik alleen maar 2 weken
gr hamrah