Meeting

Rustig aan daar!!! We zien wel, een volgende keer is ook goed, je kan niet overal zijn, nu eerst het 1ne afmaken!

hoe laat is de meeting eigenlijk??
maa jaa… hoef me daar eigenlijk geen zorgen over te maken… iemand anders zal de wekker wel zetten en me er naartoe te rijden… :unibrow:

Ik heb zo’n vaag vermoeden dat ik weet wie dat doet…zelfs dat ik zie wie dat doet…Wie dat is…Pffffff Wat is het leven zwaar…!!!

Als bloem komt dan kom ik zeker;wil haar wel eens ontmoeten,(jullie ook trouwens,hoor)maar ik moet daar wel een slaapplaats(hotel) vinden.

Ga s’avonds niet terugkachelen met een trein,metro,fiets

Groetjes,

Hans.

hihihi…ja daar zal je het moeilijk mee hebben Beps…:disgust::tongue:

Meiden ik heb een stomme vraag! Vertelde tegen vriendin dat ik met jullie ging meeten de 18e. Zij is ook gek van Turkije. Ze zou graag meebabbelen hier maar ze heeft nog geen computer (klinkt onwerkelijk maar ze bestaan nog). Ze zou het heel leuk vinden om mee te komen naar Utrecht, vandaar mijn vraag … hebben jullie er bezwaar tegen als ze ook mee komt?

Ik niet hoor! Vind het juist wel een leuk idee van haar om mee te komen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? :vak02:

@Hans…ga je ook nog mee? Zul je geen spijt van krijgen. :unibrow:

@marion…tis helemaal geen probleem…hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :wink:

@Marion: Moet geen punt zijn toch??
@Hans: Doe je best om wat te vinden, zou wel leuk zijn als je er ook bij kan zijn.

@Hans
Hotels genoeg in Utrecht dus moet lukken toch? Zou leuk zijn om onze forumbeheerder ook eens in het echie te zien!

@hans: waar moet je vandaan komen?? Ik kom langs rotterdam, kan je op zuidplein of zo wel oppikken. Je kan dan in ieder geval mee terug rijden

heeft er al iemand gereserveerd??

enneuhm… ik voel me zowaar gevleid dat omdat ik kom hans ook ineens WEL wil komen :giggel:

dames en de meneer nu ook

hoe laat gaan we afspreken dan?
het restaurant gaat pas om 17.00 uur open
dus dat is sowieso de tijd dat iedereen er MOET zijn
maar met zoooveel dames en heren… hoe laat spreken we af voor chocomel??
15.00 uur lijkt mij dan namelijk never nooit niet vroeg genoeg…

wat denken jullie??

10 uur is ook goed, vertel ik alleen nog niet aan mn bedje

:biggrin:
12? voor hen die willen?? met een tussenstop om 15.00 en 17.00 uur?
wie wil die komt en wie later kan/wil die komt later…??

Maakt mij niet uit 10.oo uur lijkt me wat aan de vroege kant, dan is alles uitgestorven…maar 12 uur of 13 uur is prima…toch.

No problemo…

Ik sluit me aan… Heb echt zoveel zin in dat weekend!!! :stuck_out_tongue:

Geen probleem, EN 12-13 uur is ook goed. Je kan met mij alle kanten op(behalve de juiste kant :lol: )