mijn hubs komt iig niet mee ![]()
Filiz: konden die van ons maar mee :hihi: maar nee dan zou ik zelf niet echt bij de meeting zijn… kom dan wel… maar moet ook bijbabbelen :hihi:
Daarom weet ik nog niet of ik kom:unibrow:
dan hoop ik dat je niet komt
Gun het je echt!!!
TRL: De enige reden waarop ik accepteer dat je NIET komt dus… Anders MOET je er gewoon bijzijn!!!
Ja natuurlijk ben ik er anders gewoon bij,wil het niet missen
Nog 31 dagen :unibrow:
ik zou wel willen;maar de afstand is een probleem…
Rotterdam zou beter uitkomen,
Groetjes,
Hans
Oh, kom op Hans. Een treinkaartje bij de Kruidv** heb je al voor € 9,95 retour en dan trakteer ik je op een pilsje of zoiets dergelijks.
Rotterdam- Utrecht moet toch te doen zijn?
:dag: Roanna
Is een half uurtje met de trein
Hans: Ik zeg niet dat er geen afstand is…maar ik moet wellicht verder naar Rotterdam dan Utrecht voor mij is… Er komen mensen uit Limburg en Zeeland… En dan is voor jou de afstand Rotterdam-Utrecht een probleem?? Als je wilt is er een weg, en anders is dat jouw keuze…
IK KOM NOG STEEDSSSSS
Ik kom ook nog steeds!!! :wub:
Hans kom op het is 40 minuten van rotterdam centraal naar utrecht centraal met de trein…zo ver is dat toch niet…ik zit al langer in de trein vanaf denhaag naar utrecht.
en dan hoef je niet over te stappen…
en Ja ik kom…
Filiz komt uit maastricht is ff een stukje verder…
Kom Hans…we zouden het leuk vinden als je ook kwam, eigenlijk hoor je er gewoon bij…dan zie je al die kwebbeltante’s in het echt. Weet je van voor vlees je in de kuip hebt…
hihih
grappig dat het elke keer dezelfde discussie is… hahaha…
lol lol
Jij komt toch niet( :crybaby: )
Oke dan ff bovenin houden, voor diegenen die nog mee willen op de 18de!!??!!??
Ok meiden om er nog even op terug te komen…
Waar gaan we eten??? Wordt het weer Pamukkale… of een ander… Ik zal eens kijken waar en of er andere restaurants ook zijn… En dan horen jullie het wel!
We hebben nu dus:
- Beps
- Cyn
- TRL (onder voorbehoud)
- Roanna
- Toos
- Filiz
- Viva
- Seray
- Marion…
En misschien, MK, Linda en Kaylo… En Lama?
Wie??? Pas op hoor…
Lama’s kunnen niet met mes en vork eten, dus la maaaa
:paranoid: beloof nix maar weet jullie wel te vinden…