hey ik zou ook wel willen komen als het mag, is wel een hele rit naar utrecht maar goed, als filiz ook mee gaat vanuit maastricht dan kan ik wel al met haar beppen. Ik ga 2 november nog 2 weken op vakantie dus ik kan alleen 3/4 november en 10/11 november niet. Ik kom vrij 16/11 thuis dus vanaf 17/18 november kan ik wel, alleen niet op zondag want dan moet ik voetballen, dus voor mij het liefst op een zaterdag.
Kimbo, natuurlijk mag je mee… Het enige is dat wij een meeting altijd op zondag plannen… Kijk maar naar de data!!!
Meiden volgens mij komt de 18e voor iedereen het beste uit!!!
x
@kimbo…ik meld me die zondag af voor het voetballen ;)moet ook eens kunnen
Ja maar ja, ik ben 2 weken daarvoor ook al niet daar omdat ik bij mijn lover zit in turkije en ja ik ben aanvoerdster dus moet wel het goede voorbeeld geven. Dan ga ik de volgende keer wel mee.
hmm…ja als aanvoerster zijnde kan je niet elke keer niet komen idd ![]()
zo te zien komt 18 november het beste uit, helaas kan ik dat gehele weekend niet omdat ik moet werken.
Maar als het doorgaat alvast heel veel plezier!!!
Ikke ben van de partij!!!
Ok dus nu even voor de duidelijkheid?!?!?
**18 november Utrecht??? **
Ik ook! Zeker weten! Staat al in mijn agenda.
Zet het voor de zekerheid ook nog ff op de kalender in de huiskamer, kan ik het niet vergeten. Hi, hi. ![]()
Zondag 18 November in Utrecht.
Tijd spreken we nog wel af!
Ik kom… Oh …ik kom ![]()
Ik kom ook de 18de,maar nog wel even onder voorbehoud he…
ik kom ook…!!
ikke kom ook…
Ik ben de 18de ook van de partij!
Nou meiden … de 18e staat genoteerd!!!
Zou het er dan nu eindelijk van gaan komen en ga ik jullie in het echie zien?
ik hoop het marion…zou het echt heel leuk vinden om jullie allemaal te zien…
Ohh gaaf meiden, MARION!!! GAAF!!!
En dan Seray ook, lekker weer!!!
En mss mis ik daardoor Bloemmie op de meeting minder…
Beps…:kus:
GAAF HE!!! HEB ER ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO’N ZIN IN!!!
Gaat helemaal goed komen Bep. We slepen je er wel door heen. :lol: :kus:
Ennuh Beps … tuurlijk ga je Bloemie daar missen, wij kunnen haar niet vervangen. Alleen … geen virtuele knuffel dan maar van ons allemaal een echte voor jou!