Kan beide data’s wel als ik mag komen en mits askim er niet is natuurlijk,dan ga ik met askim wat leuks doen :unibrow:.En als het de 25ste wordt kom ik pas rond 5 uur …
Voor diegenen die net als ik met de trein willen komen:
Haal voor 20 oktober een treinkaartje bij de Kruitv**. Scheelt voor de meesten enorm veel geld… dus. Een kaartje kost je dan, € 9,95. Mag je in het weekend mee reizen, tot ergens in Januari 2008.
Hey, ik zit ff te kijken en zie dat er weer een meeting wordt gepland! Leuk…ik zou ook graag komen als ik kan. Ik wacht gewoon maar ff af wat jullie afspreken en dan kijk ik wel of ik kan of niet. Maar hou me in elk geval aanbevolen.
Gaat trouwens wel weer wat beter nu. De insiders weten wel wat er aan de hand is! In elk geval heb ik vorige week erg veel last van heimwee gehad (nee, geen geintje…echte heimwee) maar nu ik weer in het gewonen nederlandse ritme zit gaat t wel weer gelukkig.
Nou meisjes, ik hou t in de gaten en als het me uitkomt dan kom ik graag naar de volgende meeting.
Hallo lieverds, ik heb geprobeerd een beetje bij te lezen, maar ik ga nu ff niet reageren. Maar ik weet wel een beetje wat jullie bezig houdt. Denk aan jullie, maar heb alle energie nu voor mezelf nodig. Ik zit nog steeds bij m’n zoon, en dat gaat wel goed, maar ik mis alles verschrikkelijk. ik wil gewoon terug naar m’n huis, m’n hondjes en m’n Man. maar ik vrees dat het nog wel een tijdje zal duren voordat het kan. En dan ga ik van het beste uit, dat hij opnieuw met me wil beginnen. Ik heb wel hoop, maar je weet het niet. Maandag “mag” ik iig even thuis komen om samen koffie te drinken. Je moet ergens beginnen, nietwaar? Ik probeer wel door te gaan met m’n leven, en werk gewoon, en ga naar turkse les. Rommel hier in huis een beetje, maar het doet verschrikkelijk veel pijn, en ik huil veel. Zie er dan ook niet uit, constant dikke ogen, en wallen onder m’n ogen. Ík hoop op betere tijden, maar slechter dan nu kan het eigenlijk niet meer worden, maar ja, dat had ik ook al eerder gezegd. Denk aan jullie, dikke XXXX Marja
*Sorry, zie net dat ik bij de verkeerde topic heb zitten schrijven. * Meeting altijd leuk, maar ik durf niks lang vooruit te plannen, op het moment. Maar als jullie besloten hebben, en ik kan, dan ben ik er weer. Hou het wel in de gaten.
Ik ben geen lama (hoop ik !), en zou er graag bij zijn ! Kan ik iedereen wat beter leren kennen, maar is wel ver iets te ver voor mij ! :tssk:
Pfffffffffffffffffffff … Meeting in Gent dan maar ? :teeth:
haha ja dat is wel het nadeel als je in Belgie woont… Meetings zijn eigenlijk altijd in NL… omdat er maar 2 mensen uit Belgie komen… Maar als je wilt ben je welkom hoor!