Effe tussendoor. Nouja, als al die nieuwkomers afhaken, dan zit er voor mij niet veel meer op, dan ook…
Geintje…![]()
Effe tussendoor. Nouja, als al die nieuwkomers afhaken, dan zit er voor mij niet veel meer op, dan ook…
Geintje…![]()
Haha Roanna begin jij nou ook al??
x
het wordt steeds beter…gratis chocomel van cyn en een gratis toetje van roanna…!! :unibrow:
Haha mafkees!! Als ik morgen aankom op het station ga ik eerst wat lekkers halen!!! Ik mag namelijk morgen als lunch 2 crackers en een kom soep… Nou lekker veel!!
x
Meiden ik zie jullie morgen, en denk aan het uurtje wat er vannacht weer bijkomt he :biggrin: Zodat ik niet morgen om 15.00 uur op Utrecht sta, en jullie nog thuis zitten ofzo haha…
Ik heb er weer super veel zin in, dus tot morgen!!
Kus
Meiden, Héél véél plezier morgen ! Eet een kebab/lahmacun/whatever in mijn plaats, en begin niet met de rollen te gooien
hhihi
Ik ga wokken (dansende banaan)
HAHA. lekker hoor chocomelk, toetje, ach Bloem, nu ga jij vast mn eten nog betalen, lekker dagje zo…HAAHAHAHAHA Mobster…wat ga jij voor ons betalen hihihi(geintje, en nee ik betaal ook niets voor jou en je vrouw haha)
(tot morgen allen)
Avond dames.
Voor zover het er nu naar uit ziet, ga ik met de trein van 13.57 uur hier weg en kan dan om 14.50 uur in Utrecht zijn. Dit weekend zijn er wel werkzaamheden op dat traject, dus er kan enige vertraging zijn.
Maar we komen er wel!
…Hoop ik!
En tuurlijk betaal ik wat dan ook maar. Maakt mij geen flaus aus.
Ha, ha, ha.
Ik weet niet hoe het in het Turks gaat, maar in ieder geval, Hasta Manana.
Jarin gurus julus, maar dat is phonetisch zeg maar, jarin= morgen gurus julus= tot ziens…
Owwwwwww Bep, wat zeg je dat weer mooi. ![]()
Nou, see you all. Gorusmek uzere en dan met puntjes erop.
ikke neem mn camera mee!!
en volgens mij is het iets van sonra gurusuruz met alle puntjes d’r-op…maar ja, in het NL kun je het ook op veel manieren zeggen! hahaha
Sonra is later…gauw maar jarin is morgen, en dus morgen tot ziens(tot morgen…)
turks voor dummy’s
Kan ook allemaal wel hoor! Ik had het uit zo’n boekje met vakantieturks gehaald. :unibrow:
Nou nog een keer dan: **Tot Morgen!
**
Ik wil jullie heel veel plezier wensen morgen, heb morgen een belangrijke hardloopwedstrijd anders was ik zeker gekomen.
wow wat een heerlijk weer! dit keer in Utrecht op het terras in het zonnetje, ipv in de regen!! dansende banaan!!
tot strakkies allemaal
HEEL VEEL PLEZIER MEIDEN (EN MAN)
EN DENK ERAAN
**LAAT DE KEBABROLLEN MET RUST
**
Nou… ik loop te denken…Cyn beware
**Heel plezier vandaag. **
heel veel plezier meiden . Had er graag bij willen zijn, maar ja vanwege persoonelijke omstandigheden gaat het niet zo.