meerijden naar of vanaf Noorwegen

Hoi,

Mijn naam is Michelle en ik ben 33 jaar. Ik rijd op 7 en 8 juli via Denemarken naar Noorwegen. Ik neem op 8 juli de veerpont van Hirthals in Denemarken naar Bergen. Wie heeft er een lift nodig en vind het leuk om mee te rijden voor de gezelligheid en om de kosten te delen? (mijn auto is een diesel en rijdt redelijk zuinig).
Eventueel misschien met een overnachting in Denemarken (via couchsurfing?), of toch in één keer rijden als er meer mensen met een rijbewijs mee gaan. Er kunnen maximaal twee mensen meerijden.

Op de terugweg kunnen ook mensen meerijden. Dat is op 31 juli vanuit Langesund (2 uur rijden vanaf Oslo) en ook waarschijnlijk met overnachting in Denemarken.

Ik hoor het graag als er mensen zijn die toevallig ook die kant op willen.

Groetjes, Michelle.

Hoi Michelle,

Leuk zo roadtrippen! Ik zou heel graag Noorwegen en Denemarken ontdekken.
Mijn reiservaring zijn, dat ik 2 jaar in Spanje heb gewoond. Daar heb ik veel samengewoond met mensen van overal in de wereld. Maar toch voor namelijk Nederlanders. Waar ik ook voor werkte als hulpkok. Daarna heb ik in Dubai en Abu Dhabi gewerkt. Dit was in de chemie. Ik ben al naar verschillende landen gereden met de wagen. Dit was meestal alleen, wat toch vrij saai was. En couchsurfing heb ik ook al gedaan. Het lijkt me dan ook leuk om verder kennis te maken. Zelf ben ik dus wel van België, maar kan altijd de trein nemen naar Nederland. Hopelijk hoor ik je snel!

Groetjes,
Jean-Paul Coels, voor op FB :slight_smile: