Meer nederlandse meiden in Playa?

Hoi hoi,

Mijn vraag is of er meer meiden zijn Playa!
Ken al heel veel mensen,maar toch is het leuk om (nederlandse)meiden te leren kennen.

Groetjes,
Diana

diaan76, ik probeerde je prive bericht te sturen maar je inbox is vol !!

• Updated - - -

stuur t maar via hier okay haha

ik ben inderdaad vorig jaar 1 dag de grens over geweest maar is niet zo makkelijk hoor.
ik ben bij chiapas (comitan de dominguez) de grens over geweest want was daar op vakantie bij familie van mexicaanse vrienden… zij hebben mij meegenomen naar een markt die op de grens van guatemala-mexico is. voor mexico is het prima als je 1 dag land uitgaat en weer in gaat… maar guatemala is het hier niet mee eens…
ik ging guatemala in en vroeg of ik stempel moest aanvragen en zeiden van niet… dus hele dag rondgelopen en eind van de dag naar ambasada in mexico geweest die daar op 20meter afstand van de grens is en vroeg om nieuwe verblijfsvergunning… ze zeidne mij dat ik toen ik mexico uitging en stempel moest halen in mexico en dan een stempel in guatemala bij binnenkomst… bij vertrek weer een vertrekstempel in guatemala en dan kreeg ik nieuw papiertje… ik vertelde dat ik dat niet wist en niet gedaan had maar 3 dagen in guatemala ben geweest (klein leugentje om niet weer terug te hoeven) ze zeiden mij dat ik eventejs snel binnenkomststempel en vertekstempel moest gaan halen en dan kreeg ik mijn nieuwe visum en hun ondertussen hebben mij een vertrekstempel gegeven. toen ik weer naar guatemala ging zeiden ze dat ik minimaal 3 dagen daarmoest blijven want ze willen niet dat de mensen voor deze reden naar guatemala komen… omdat ze me 'sochtends al gezien hadden kon ik de leugen niet aan hun vertellen van dat ik daar al 3 dagen was… dus om een binnenkomst stempel gevraagd en weer naar ambasade van mexico gegaan. vertelde hun dat ik minimaal 3 dagenin guatemala moest blijven volgend de guatalmatecen en dat ik daarom geen vertrekstempel kreeg… mexico was op dat moment erg goed te pas en zei… nou , we laten je niet nog een keer teruggaan… het is wel goed zo… en kreeg me nieuwe binnenkomststemppel en mijn visum… normaal kost die iets van $200 maar ze gaven m me gratis…
als je op vakanite gaat naar de grens zou ik als ik jou was 1 van de 1e dagen naaar de markt daar gaan… eerst stempel van vertrek halen in mexico (en visum inleven) daarna binnenkomststempel halen in guatemala… en dan na paar daagjes hetzelfde weer doen… vertekstempel in guatemala aanvragen en binnenkomststempel metvisum in mexico… in guatemala is een markt die wel de moeite waard is en supergoedkoop is. dus de 1e keer verveel je je zeker niet… verder een vakantie is chiapas is de moeite waard want is zo super mooi… een vraagje, waar in mexico woon jij ??

btw het is daar niet het veiligste gebied maar ik heb geen gevaar gezien… maar ze zeggen omdat het grensgebied is dat je wel voorzichting moet zijn!