echt leuk dat je zo graag wilt helpen, maar op zich hebben we al een aardig aantal aanmeldingen, dus als je zegt, ik laat het schieten vanwege de lange reis, dan snap ik dat wel! Maar je bent natuurlijk van harte welkom!
bedankt voor je reactie! Ik kan zeker nog wel wat hulp gebruiken. Bijvoorbeeld de promotie richting de doelgroepen scholieren en kerken. Er zijn lijsten met de te benaderen organisaties beschikbaar van de vorige keer … Of het benaderen van lokale media en evenementenagenda’s. Ik zie dat je in Utrecht zelf woont, dan is dat laatste misschien wel wat voor jou
Ik hoor wel of het je wat lijkt Of dacht je meer aan hulp op de dag zelf?
Kun je me nog iets vertellen over het benaderen van lokale media,
heb je daar protocollen, voormalige plannen, of laat je dat
geheel aan mezelf over. etc.
Van die dingen, dat ik een inschatting kan maken
van hoeveel tijd daar in zou kunnen gaan zitten.
Overigens ben ik ook filmer,
Als ik je nog van dienst kan zijn op dat gebied,
Misschien een wervend filmpje voor de dag
of een kort interview met iemand van de organisatie
die iets wervends zegt.
filmpje llijkt me een geweldig plan! Ga het even overleggen hier.
Met lokale media en evenementenagenda’s bedoel ik vooral inventariseren wat er is in Utrecht en een persbericht met banners en links sturen met verzoek dit op te nemen.
Als dat te veel wordt naast het maken van een filmpje, zou een eerste aanzet tot inventariseren al heel wat zijn, neem aan dat als je in Utrecht woont je het een en ander zo uit je mouw schudt?
Ik neem je in ieder geval op in het team, regel dat je toegang krijgt tot intranet van Wereldwijzer, zodat je alles wat onderling besproken wordt en waar anderen mee bezig zijn meekrijgt. Sowieso handig als voorberijding op de dag zelf
Een beetje laat, maar zojuist het bericht gelezen over de vrijwilligersdag. Ik ben Gonnie (51 jaar) zelf heb ik geen ervaring met vrijwilligerswerk, maar ik heb 3 jaar door Afrika gereisd en daar veel vrijwilligers ontmoet, bijvoorbeeld van het Amerikaanse Peace Corps. Ik kom graag meehelpen!
hallo susan,
door omstandigheden moet ik helaas af zien
om jullie te komen helpen.
mijn excuus hiervoor.
ik kan het niet veranderen.
veel succes en misschien tot later.
jeanienke.
Beste Suzan,zie wereldwijzer, dat je een bericht voor mij hebt, kan het alleen niet openen,zou jij mij, nogmaal een het berichtje willen sturen, naar fredkloosterman@yahoo.nl alvast bedaankt