Mee zeilen 50plussers!

Op 18/9 is er een heerlijke zeilreis vanuit Preveza Griekenland.
een week zeilen op een mooi jacht met schippersechtpaar rondom** Levkas ( onder Corfu. Er kunnen 8 passagiers mee en 18/9 is het een 50plus reis.
je mag mee zeilen maar ook lekker lui zijn! ca. 6 uur zeilen per dag, lunchen op een mooi strandje, snorkelen en 's avonds genieten van de heerlijke griekse keuken in een leuk plaatsje.
ik heb geboekt maar het blijkt dat er nog geen andere passagiers zijn.
nou ja, hoe kan het? *** heerlijk rustig naseizoen, lekker weer nog en warme zee.
*
Wie wil dat nou niet??? kijk op www.serko-sailing.nl
wie spreekt dit aan en gaat mee. Oh ja er is een rechtstreekse transaviavlucht van Amsterdam naar Preveza

Petra

is dit hele reisplan nog doorgegaan en zo ja hoe was het ? Ik probeerde de link aan te klikken maar die werkt op dit moment tenminste niet)
Graag hoor ik hier iets meer over
Dank voor je reactie

Hi Petra, ik heb gekeken op de site maar helaas kan ik niks vinden over de datum waar jij het over hebt. iets in mei vind ik.
Verder staan er nergens prijzen bij, dat is ook niet echt handig. Heb jij de gegevens bij de hand? ben wel nieuwsgierig eigenlijk. ben helemaal geen zeiler en heb niks met hele warme zomers. dus de tijd zou prima zijn voor mij en als ik t zelf niet hoef te doen met al die zeilen etc vind ik het prima.
hoor graag wat meer info van je.

Euh, de originele post stamt uit 2010…

Kunnen we dit onderwerp dan niet beter stoppen?
Op deze manier is er geen enkele toegevoegde waarde m.i
Trudy