Meezeilen Griekenland 16-30 juni 2018

Twee jaar geleden ben ik op de Ionische zee bij Giekenland met Joyce en Pim meegezeild op de leadboat van een flottielje.

https://sunnysailing.com/zeilen-in-griekenland/#meezeilen

We hebben gevaren vanaf Corfu naar de mooiste en leukste havenplaatjes op verschillende eilanden en het vaste land. Een avontuurlijke droomreis was het, te mooi voor woorden.

Van 16-30 juni 2018 heb ik opnieuw geboekt om mee te zeilen, nu vanaf Lefkas naar Zakynthos. Een prachtige route waarbij weer gekozen wordt om de mooiste plekjes aan te doen op de eilanden onderweg. Ook een dagje Olympia vaste land staat op 't programma.

Er is plaats voor 4 gasten om mee te zeilen. Kosten hut, vliegreis, boordkas voor havengelden en ontbijt/lunch totaal ca. € 1400 voor 2 weken. Daar komt nog iets bij voor avondeten en een drankje. Dit is niet veel heb ik vorige keer ervaren.

Ik plaats deze oproep omdat ik graag de reis deel met goed en leuk gezelschap waarmee ik vooraf kennis maak. Bij voorkeur rond 50+.

Ik plaats wat foto’s van de vorige reis en heb er twee van Zakynthos toegevoegd, omdat dit onderdeel wordt van de reis.

Meehelpen op de boot is geen must, maar vind je het leuk dan is er alle ruimte om te helpen en/of om te leren zeilen.

Heb je interesse om mee te gaan dan maak ik graag kennis en vertel ik je wat meer.

Vriendelijke groet,
René