Deze zomer meezeilvakantie Turkije of Griekenland

Hallo allemaal,

Mijn eerder gemaakte vakantieplannen zijn onverwachts niet doorgegaan en nu ben ik dus op zoek naar iets nieuws. Ik zou heel graag een keer een zeilvakantie doen, maar ga liever niet alleen. Vandaar dat ik via deze weg een reisgenootje zoek. Ik heb zelf geen zeilervaring, maar er worden op het internet genoeg vakanties aangeboden waarbij je mee kan zeilen (een soort minicruise dus). Via Corendon heb ik er bijv. eentje gezien van 700-800 euro volpension voor 8 dagen naar Turkije. Ik ben de laatste twee weken van juli vrij en van 16 tot 26 augustus. Hopelijk is er iemand die het wel wat lijkt om met me mee te gaan! (ik sta ook zeker open voor andere plannen)
Ik hou trouwens van cultuur, excursies, lekker luieren, avondje stappen en mooi weer.

Groetjes Louise (26)

Hey Louise

Ik ben Liesbeth, 31 jaar en woonachtig te Antwerpen. Ik zoek ook nog een reisje te maken liefst in de periode van 16/8 tot 26/8.

Ik kan me wel vinden in jou idee van reizen. Het lijkt me inderdaad wel eens iets anders.
Ik ben momenteel bezig met renovaties en grote werken aan mijn huis. Mijn budget is eerder beperkt maar het bedrag dat je noemde moet wel lukken.

Als je het ziet zitten om eens af te spreken, kan dat altijd. Het moet natuurlijk een beetje klikken voor je met een wildvreemde op vakantie vertrekt.

Laat maar weten,

Hey Liesbeth,

Hoi ik ben Hans, 41 jaar en woonachtig in Lint. Lijkt mij echt leuk om een zeilreis te maken:)zo
heb ik dit jaar in juni individueel gaan meezeilen in Nieuwpoort. Het is zeker een aanrader, was
prachtig bij 5 beaufort, ook heb ik aan het stuur gestaan en vooraf instructies gekregen dit moet
je zeker eens meemaken, We zijn van plan om volgend jaar terug mee te gaan en zoeken nog 2
personen dan komt de prijs voordeliger uit, boot benneteau 37 oceanis 12,30m
en zeil je van Nieuwpoort haven naar Breskens aan wal voor een middagmaal deze reis
begint om 9.00hr tot 17.00hr prijs is 75euro met 2, met 4 is het minder,
Ook kan je een kijkje gaan nemen op google bij www.zeezeilen.be
mocht het je aanspreken, Miesschien bij interesse hoor ik je nog?

Gsm : 0497722873 Hans

Met vriendelijke groet Hans Bellens