Succes Cindy en komt vast allemaal goed :beef:
Hoi Cindy,veel beterschap gewenst en dat je rap genezen geraakt!
georges.
Heb 6 jaar terug in BE een rugoperatie laten doen , het voorziene verblijf van 5 dagen werden er 10 en kreeg als kado het ziekenhuisvirus erbij…
Twee maand in bed en elke dag een injectie !
Sinsdien regelmatig op kontrole!
Hoi Liu,
Vreselijk!! Had je MRSA? Ik ben besmet met ESBL (Klebsiella)…
Gisteren heb ik een brief van het ziekenhuis gekregen met informatie.
Ik moet over 2 weken een nieuwe kweek laten maken en als het dan nog in me zit, gaan we waarschijnlijk wel behandelen. Maar op dit moment kan het geen kwaad voor mij, omdat ik gezond ben, gelukkig… Ik moet uiteindelijk een half jaar lang kweekjes afleveren waar geen ESBL meer op zit en dán ben ik weer “gezond”. Dat gaat dus allemaal nog een tijdje duren.
Voor mij extra rot, omdat ik op dit moment, na het behalen van mijn diploma, op zoek ben naar een baan in de zorg. Alle sollicitaties die ik nu heb lopen kan ik op mijn buik schrijven. Ik mag niet met mensen werken die een verzwakt immuunsysteem hebben. Niemand gaat natuurlijk risico nemen… Ik snap het ook wel, maar het is echt heel erg vervelend. Gelukkig heb ik op dit moment een administratieve baan achter de hand, waar ik nog 10 maanden kan blijven.
Komende woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor mijn kaak. Over een tijd staat er een kaakoperatie op de planning. Woensdag consult, foto’s maken, afdrukken maken enz. In de brief stond er meteen bij dat alles in quarantaine zal gebeuren. Jeetje, ik voel me echt voor schut!!
Het zal moeten, ik heb er zelf ook niet voor gekozen om dit te hebben. Zit wel een beetje in een dip, maar ook hier komen we wel weer uit.
Ik houd jullie op de hoogte!
Ik werd pas ingelicht na twee maand toen de dokter zij " ik vreesde voor jou , je had het ziekenhuisvirus "…
Ik was toen vreselijk verzwakt en vermagerd ( 20 kg , maar spijtig genoeg terug erbij… overgewicht 5555) lag 22 uur per dag in bed.
Maar ik lig er nu niet meer van wakker.
Dit was gewoon om te zeggen het gebeurd hier ook (de besmetting )!!!
Jeetje, wat een ellende zeg! Gelukkig lig je er nu niet meer wakker van.
Ja, ben blij dat je zegt dat het OOK hier gebeurt, want er zijn genoeg mensen die denken: “Tsja, Thailand, dan vraag je erom”.
Thanks voor de erkenning…
waarom die wel in NL en niet in Thailand?
Omdat ik al 2 jaar in een traject zit met een beugel e.d.
Mijn tandarts/orthodontist werkt nauw samen met de kaakchirurg.
Op dit moment draag ik 1,5 jaar een plaatjesbeugel en staan mijn tanden bijna goed genoeg om de kaakoperatie te ondergaan. Ik krijg een kaakosteotomie. Aangezien ik het hele traject in Nederland doe, ga ik niet zomaar weer even naar Thailand. Ook een beetje stom tegenover mijn tandarts/kaakchirurg… Nee, dat doe ik niet, die mensen hebben al zoveel voor me gedaan. Ik heb genoeg vertrouwen in de kaakchirurg die ik nu heb. Bovendien heb ik een goedkeuring van CZ dat ik alles vergoed krijg. Het is medische noodzaak. Als ik het niet doe, vallen over een paar jaar mijn tanden eruit. Door mijn overbeet, bijt ik met mijn onderste tanden de bovenste tanden naar voren/eruit.
Voor mijn borsten en neus zat ik nergens in een traject en had ik de keuze om het bij Yanhee te laten doen. En daar heb ik absoluut geen spijt van!! Ik zou het zo weer doen. En… ik zou liever in Yanhee opgenomen worden dan in welk Nederlands ziekenhuis dan ook! Dusss, niet zo sceptisch he… ![]()
Ach sceptisch…
een kaakoperatie is cosmetische wrs een van de meest belangrijkste qua gezichtsuitdrukking…
wens je veel succ6
Daar heb je zeker gelijk in!! Gelukkig heb ik voldoende vertrouwen in mijn arts, dat het ook hier in NL wel goed gaat komen… ![]()
Bedankt in ieder geval voor je succeswensen!!
een heel andere vraag: heeft iemand ervaring met ooglaseren in Thailand?
groeten,
Kees
Ervaring ivb ooglaseren heb ik niet Kees,kan je wel deze site aanbevelen.hier aanklikken
Deze kliniek ligt niet veraf van de Sky train station (BTS) Ekkamai.