Medewerker klantenondersteuning voor Casablanca

Symbiose software solutions:

Functieomschrijving:

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging in het zonnige Marokko? Heb jij een service- en doelgerichte instelling en ben je resultaatgericht, proactief en accuraat? Ben je leergierig, communicatief en houd je van contact met klanten? Heb je een stevige basis computerkennis? Dan ben jij DE ideale kandidaat.
Wij zijn op zoek naar nieuwe collega’s om ons team van klantendienstmedewerkers te versterken.
Wij zijn een gerenommeerd Belgisch bedrijf dat software ontwikkelt voor de Belgische vastgoedsector en we hebben een groot klantenbestand. Voor meer info over onze producten kan je terecht op onze website: www(punt)omnicasa(punt)com moederbedrijf van Symbiose software solutions.
Jij zal voornamelijk instaan voor het begeleiden en ondersteunen van onze (Nederlandstalige) klanten in het gebruik van ons softwareprogramma. Het contact met de klanten gebeurt via telefoon, e-mail en chat.

Profiel:

  • Stevige basiskennis informatica
  • Zeer goede kennis van het Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling
  • Voor interne communicatie is er een basiskennis Frans en Engels vereist
  • Zeer communicatief
  • Klantgericht en probleem oplossend denken
  • Flexibel en stressbestendig
  • In staat om je eigen dag-planning en taken te beheren
  • Zin voor verantwoordelijkheid en professionaliteit
  • Werken in een multicultureel team
  • Durven initiatief te nemen

Diploma:

Je hebt 3de graad algemeen vormend secundair onderwijs (ASO3).
Heb je niet het vereiste diploma, maar wel de nodige ervaring, dan kom je ook in aanmerking voor deze job.
Job gerelateerde competenties
• Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen en de nodige wijzigingen / herstellingen uit te voeren.
• De ontwikkeling van de software opvolgen
• Operationele incidenten analyseren
• Corrigerende en preventieve acties onderzoeken
• Complexe technische problemen doorgeven aan specialisten (studies, onderzoek, onderhoud, …)
• De tussenkomsten van de teams en de bijstand aan klanten organiseren en controleren
• Dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, …)
• De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen
• Technische problemen en vereisten van de klant analyseren
• Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
• Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten
• Databanken met vragen, antwoorden, kennis en technische oplossingen uit het verleden actualiseren
• Technische documentatie opstellen en ter beschikking van de klanten stellen
• Een opleiding geven met betrekking tot de producten van het bedrijf, teams en klanten begeleiden

Persoonsgebonden competenties:

Samenwerken, omgaan met stress, werkinstructies volgen, flexibel zijn, bereid zijn tot leren, commercieel inzicht hebben, klantgericht zijn, zelfstandig werken, sociaal vaardig zijn, creatief zijn, resultaatgericht werken, nauwkeurig werken, plannen en organiseren.
Werkervaring
Beperkte ervaring ( < 2 jaar )

Aanbod:

Wat bieden wij?

  • Een aantrekkelijke verloning
  • Aangename Europese werksfeer in een professionele omgeving
  • CNSS (zorgverzekering)
  • Volledig interne opleiding, begeleiding en coaching
  • Contract van onbepaalde duur

Een jong en dynamisch team dat je hartelijk verwelkomt in het zonnige Casablanca!
(Wij zijn geen callcenter)
Contract
Vaste Job
Contract van onbepaalde duur
Voltijds

Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: edina(at)omnicasa.com / farid.symbiose(at)gmail.com
Of telefonisch: 00212-522786966