heij nevermind! ik dacht, mocht er iemand zijn die mee wil met moi, u bent van harte welkom! ga gerne met iemand samen ![]()
veel NY plezier dan!
heij nevermind! ik dacht, mocht er iemand zijn die mee wil met moi, u bent van harte welkom! ga gerne met iemand samen ![]()
veel NY plezier dan!
Dat gaat helemaal lukken.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat de enige optie, een vriendin, ergens anders op vakantie gaat.
Calitomnication zal deze zomer dus weer in zān uppie in het vliegtuig naar NY stappen.
Ach, het went he;)
Eventueel een tip voor de mensen die alleen gaan. Koop de Lonely Planet New York, deze staat vol met handige tips, neem deze in het vliegtuig of op je hotelkamer door, maar ga niet met dit boek door NY liggen zeulenā¦
ik was van plan om in augustus te gaan. Ik had het idee om met een goede vriend van mij te gaan, maar die heeft helaas niet genoeg geld om mee te gaan
Jammer, we kunnen het alle twee super goed vinden en zijn mega NYC fans. Eerlijk gezegd heb ik geen zin om nu de maand augustus thuis te blijven, en wil toch weer heel graag naar āgothamā. Ben voorig jaar er ook geweest, maar toen niet alleen. Is NYC goed alleen te doen? Ik ben nu 18.
@Calitomnication, je hebt ervaring met last minute reizen naar NYC? Ik hoorde van iemand dat het juist niet veel goedkoper was⦠Als ik toch alleen ga in augustus dan zou ik ook heel goed last minute kunnen boeken.
Ik heb inderdaad wel ervaring op het gebied van Last Minute reizen. De trip die ik heb geboekt was echter van San Francisco naar New York. Gezien het feit dat reizen in America goedkoper is dan een Transatlantische vlucht.
Deze trip (SF>NY) heeft mij $150 gekost, en heb ik een kleine 18 uur voor vertrek geboekt.
De trip van Baltimore naar San Francisco heb ik 3 dagen van te voeren geboekt, deze was echter duurder ($210).
Je moet er net geluk mee hebben.
Hoi, iedereen is van plan volgens mij om eind dit jaar te gaan! Grappig tochā¦Ik natuurlijk ookā¦Weet iemand een goedkoop hotelletje wat ik dan kan pakken? Want wil alleen een ticket halenā¦Thanx, Bye bye.
Weet je al wanneer je heen gaat Calitomnication?
Ik vlieg maandag 18 juli naar new york toe.
Heb eerst 4 dagen het YMCA hotel geboekt in new york, het vanderbilt YMCA.
Ken jij deze? is het hier een beedje gezellig voor iemand alleen?
Daarna ga ik rijden, als het allemaal goed gaat moet ik 4 weken later in los angeles aankomen. daarna heb ik nog 4 dagen voordat ik vanuit new york weer terug vlieg naar huis toe.
Iemand anders rond dat tijdstip in New York?
Ik heb geen persoonlijke ervaring met het YMCA hotel, kan me zo ook geen locatie voor de geest halen waar het ligt.
Aan de hand van het adres kan ik je wel vertellen of het centraal gelegen is te ja of te nee.
Het is een YMCA hotel, waarschijnlijk met een eetruimte en een hostel achtige opzet, veel jeugd⦠gezellig samenzitten.
Ik heb in meerdere hostels gezeten 2x NY, 1x San Francisco en ik ben er niet een keer weggegaan zonder dat ik mensen tegen het lijf ben gelopen waar ik een aantal dagen mee op ben getrokken.
Je ontmoet altijd mensen dus in dat opzicht zit je wel goed.
Ik zou ook wel graag willen gaan in augustus.
alleen heb nog geen vakantiemaatje
.
Of ik moet een last minute boeken en dan ergens in jazzonthepark hostel gaan slapen een weekje, dan ben ik denk ik net zoveel kwijt als ik voor 2 personen 7 dagen zou gaan.
Hoeveel is een lastminute zon beetje ? + toeslagen ? iets van 500 ofzo ?
en een weekje jazzonthepark is iets van 200 a 250.
Hallo, ik ga 25 augsutus 3 weken vrijwilligerswerk doen voor gehandicapten. We gaan tripjes met ze maken en ik moet ze begleiden, daarna ben ik nog een week in New York om de stad te ontdekkenā¦ik heb er zin inā¦!!! :rolleyes:
Zo, mijn trip is geregeld.
Ik vertrek ok de 20e van augustus en kom terug op 9 sept.
Is er iemand hier die in dezelfde periode naar NY gaat.
Ik verblijf in Hosteling Internationalā¦