Medereizigers gezocht richting Melbourne najaar 2010

Weet niet of ik op een goede site ben ondanks dat doe ik een gok.Ik ben een ondernemende oudere dame 67jr en wil najaar 2010 een aantal maanden naar Australie voor familie bezoek ook om wat te zien van het land. Heb nog nooit zo,n verre reis gemaakt en heb het engels niet helemaal goed onder de knie daarom zoek ik mensen die in die periode ook die kant op gaan en die als het nodig is mij terwille kunnen zijn.
gaarne reactie,s b.v.b dank
Annamaria67

Hallo Annemarie,
Lees jou bericht en voel de behoefte te reageren.
3 jaar geleden heb ik mijn wens vervult door een maand naar Australië te gaan en het land heeft mijn hart gestolen. Waarom, ik weet het niet…maar ik hou van het land.
Zou er best nog eens naar toe willen.
Ik ben 54 jaar en alleengaand.
Mijn enigste beperking is mijn moeder die regelmatig zorg nodig heeft
en als ik niet werk heb ik ook geen inkomen.
Kan me dus geen dure reis veroorloven.
Mocht het zo zijn dat je ook low budget wilt reizen en dat het goed voelt om elkaar beter te leren kennen dan mag je me mailen via [EMAIL=“marjasmeding@zonnet.nl”]marjasmeding@zonnet.nl
Wens je voor nu een fijne dag en misschien tot horens.
p.s. Ik woon op de grens van Friesland en Drenthe.

Hallo Annemarie, ik ben al verschillende keren naar Australië geweest en het lijkt me leuk om dit deze keer niet alleen te doen. Mijn zoon woont in Manly vlakbij Sydney en meestal blijf ik daar om het jaar een maand. Ik was dus van plan om najaar 2010 weer naar Australië te gaan. Ook ik doe dit altijd op een low budget basis en als je dat goed uitzoekt dan lukt het meestal om voordelig te reizen. groetjes Nan en tot mails…:vak02: