reisgenote(vrouw) gezocht november 2010 voor 1 maand

Hallo,

Ik ben een 40 jarige jongedame( hetero) die graag wat van de wereld wil gaan zien. Mijn eerste reis wordt Australie. Ik zoek een vrouw (hetero)die met mij mee wil gaan…
Mijn bedoeling is om in zuid Australie te starten, Melbourne…verder weet ik het nog niet. Wellicht gaat er iemand die er al eerder is geweest met mij mee?
Ik hoor het graag! Heb er nu al zin in, ben al flink aan het sparen!:vak01:

Groet, Angel:dag:

Hoi Angel,

ook ik ben een jonge (hetero) vrouw van 40 jaar (woonachtig te Zeeland), die haar dromen zo graag wil gaan verwezenlijken. Eén daarvan is een reis maken naar Australië >>>, maar omdat het alleen gaan me wat afschrikt dacht ik eens te reageren op je bericht.
Misschien als het klikt dat we het samen kunnen ondernemen. Wil je meer uitwisselen dan geef je maar een seintje via [EMAIL=“basboo@hotmail.com”]basboo@hotmail.com en vertel ik je wat meer over mezelf.

groetjes Astrid :dag:

Hoi Astrid,

het heeft even geduurd en ik denk dat jij misschien al bent geweest maar ik probeer het toch even…Ik heb deze week geboekt naar Melbourne en ik vertek voor 4 weken op 1 november…en jij???

groetjes, Elvira

jeetje ben inmiddels 42 ( bijna 43) en heb nu eindelijk geboekt! Ik ga dit jaar voor 4 weken naar Melbourne toe op 1 november vertek ik met Cathay Pacific vanuit Schiphol…gaat er verder nog iemand op dit tijdstip /datum???