Mede-reiziger gezocht voor ontwikkelingswerk in Kenia

Ik ben opzoek naar mede-reizigers om ontwikkelingswerk te verrichten in Kenia.
Zomer 2009 ben ik 2 weken in Watamu geweest om te helpen in een weeshuis. (God our father childrens home)
Daarnaast zijn we de bossen in geweest om daar basiszorg te verlenen.(ook verpleegkundige handelingen, zoals wondverzorging etc.)

Ik ben van plan tussen de 4 en 8 weken te gaan, in de zomer van 2010 Als je mee wil, laat zo snel mogelijk wat horen!

Welke regio van kenia ga je heen?
Via welke organisatie ben je de vorige keer gegaan?
Alvast bedankt! Anke

Ik ben in Kilifi en Watamu geweest vorig jaar. Dit jaar ga ik weer naar deze plaatsen, en gaan we de laatste 4 dagen naar Nairobi!

Vorig jaar heb ik een subsidieregeling gehad van 75% van alle gemaakte kosten, dit was via het X-plore project via JOHO. Maar deze doen dit niet meer dit jaar.

Ik regel nu eigenlijk alles met Kenya X-perience. Cocky heeft dit opgericht en is een Nederlandse vrouw die in Kenia woont. Ze kan een hoop voor je betekenen! Maar doet vooral projecten in de buurt van Watamu en Nairobi.

Hoi Karin,

Kun je me vertellen wanneer je precies gaat? Ben net terug uit Kenia ( vakantie ), en heb Watamu en Kilifi bezocht. Vooral Italianen gezien die het daar erg goed hebben. Jij praat over een weeshuis en verpl. zorg in de bossen. Ik ben verpl. , en geinteresseert. Heb alleen nog vrij eind sept. maar ben toch benieuwd hoe eea in zijn werk gaat dan?Kun je vakanite en werk combineren?Werk je alleen, groep?
Wie regelt wat , kostenbetaling etc.
Ik hoor graag van je,

groet Marie-Therese

Goedenavond,

Wat leuk dat je er interesse in hebt!
Ik ga 8 juli tot 9 augustus met 3 reisgenoten die ik ook via dit forum heb ontmoet!

Zou jij mij anders hierover kunnen bellen? Dan kan ik je het een en ander vertellen.
0613534407

En anders eventueel mailen naar [EMAIL=“karinbuis@live.nl”]karinbuis@live.nl

Ik vind het forum namelijk niet handig werken!

Groetjes Karin