Ik ben Patty van Houwelingen en ik ben 20 jaar. Het is het plan om vanaf september 2012 tot en met januari 2013 stage te gaan lopen in een weeshuis aan de kust van Kenia, in Watamu. Zijn er mensen die dezelfde ambities hebben mbt stage/vrijwillgerswerk in Kenia? Alleen ga ik ook, maar het lijkt me toch gezellig om een reismaatje te hebben. Of ben je van plan om door Afrika te reizen en ook langs de kust van Kenia? Ik zou het leuk vinden om iemand ‘westers’ te zien in die 5 maanden om dingen mee te ondernemen ;).
Tof initiatief om vrijwilligerswerk te doen in Kenia. Ik ben zelf ook helemaal weg van Oost-Afrika. Heb in 2008 vrijwilligerswerk gedaan in Uganda (en verschillende uithoeken van het land aangedaan) en ben in 2010 in Kenia geweest (Ukunda, Mombasa & Nairobi bezocht). Na afronding van mijn studie (ergens tussen sept en dec 2012) wil ik echter opnieuw afreizen naar Afrika. Vooralsnog heb ik het idee om de landen rond Lake Victoria af te reizen, te weten Tanzania, Kenia, Uganda, Rwanda & Burundi. Mocht het je leuk lijken, dan kunnen we contact houden om tegen die tijd een stukje samen te reizen/activiteiten te ondernemen.
Bedankt voor je reactie, leuk!
Gaaf dat je al zoveel gereisd hebt en nog meer plannen hebt. Ik ben ook al in Afrika geweest, namelijk in Zuid Afrika, Swaziland en Mozambique. Daar ben ik ook voor Afrika gevallen, vandaar dat ik nu een deel van mijn derdejaarsstage in Kenia ga doen. Het lijkt me leuk om contact te houden als je eventueel naar de kust van Kenia gaat, wie weet kunnen we samen wat activiteiten ondernemen. Alleen is ook maar alleen, is het niet ;). Als je het leuk vind kun je mailen naar: pattyvanh@hotmail.nl
Kan jij wat vertellen over je plannen en ik over het project waar ik ga werken.