Ik ben sinds anderhalve week au-pair in cyprus(nicosia),en blijf tot begin september.
nu is mijn vraag zijn hier meer mensen die als au-pair op cyprus aan het werk zijn( of een andere baan hebben op cyrus),of gaan werken komende tijd??
Ik ga waarschijnlijk zelf eind augustus begin september richting cyprus. Heb jij miss een paar tips voor mij…ter voorbereiding enzo? Ook wil ik ontzettend graag weten hoe de mensen zijn…
ga je als au-pair werken??
ik zou zeggen koop een marco polo boekje want er is zo ontzettend veel te zien hier(als je houd van geschiedenis en natuur)hahaha.
daar had ik me niet op voorbereid,had me zoiezo niet echt voorbereid omdat het bij mij allemaal heel snel ging.
het is een supermooi eiland alleen heel erg duur,daar moet je echt rekening mee houden.
de meeste cyprioten zijn heel erg aardig.
neem wel warme kleding mee het kan savonds hard afkoelen nu valt dat wel mee omdat het echt lente is en bijna zomer word.
maar jah je gaat pas in sept en dan word het langzaam wat koeler.
ik ga zelf half september weer naar huis dan ben ik een half jaar geweest!
anders geef me je email maar want als je als aupair gaat werken kan ik je meer tips geven!!
ik hoop dat je hier wat mee kan.
Ik ga als verpleegkundige werken…waar precies is nog niet bekent. Dat moet de komende tijd worden uitgezocht. Maar iig super bedankt voor de info!
Jij iig nog veel plz daar in het schone cyprus hahaha
wanneer weet je waar je terecht komt en dat het zeker is??
na mij komt er een ander nederlands meisje werken hier,als je wil kan ik jou haar email geven dan kunnen jullie wat afspreken als je zeker weet dat je gaat!!
laat maar weten.