Ik heb een leuke, lieve en zorgzame vriendin in Sofia, Bulgarije wonen en ga daar iedere maand heen. Samen doen we veel leuke tripjes in het binnenland en langs de Bulgaarse grenzen.
Zijn er meerdere mensen die dezelfde ervaringen hebben?
Hoi Martijn,welkom op wereldwijzer !
Nou Bulgarije is een prachtig land om op vakantie tegaan alsook te wonen.
Als je spreekt van uitstapjes,ook al geweest in Pomorie?het ligt op een landtong en is een populaire vakantieplek.
In het oude deel van de kleine haven liggen blauwe vissersboten en een boomrijke promenade.
Dit maakt Pomorie na Nessebar en Sunny Beach een van de belangrijste badplaatsen van vakantieland Bulgarije.
Zo Martijn indien je nog met vragen zit of tips moest hebben over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje posten op het Bulgarije Forum hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Hoi, Dank je wel voor je reactie. Zelf heb ik gewerkt aan de zwarte zee, waar SB, Sveti vlas, Bourgas, Nessebar, Pomorie etc allemaal plekken waren waar we heen gingen. Omdat het best grote toeristische plekken zijn, vond ik het daarom ook leuker om te zien hoe mijn vriendin leeft in het ‘echte’ Bulgarije, Sofia en Rouse Bedankt voor de link, ga er zeker een keer kijken.
Na mijn studie wil ik zeker een bedrag investeren in een leuk huisje daar, de prijzen die ik heb gezien spreken mij erg aan en aangezien ik nog thuiswoon is zo’n bedrag zo bij elkaar gespaard. (Lees; leuke dorpjes buiten de egrote steden om tot rust te komen)