Het leek me leuk om ook hier eens te praten over onze marrokaanse liefdes!
Ben jij belg(isch) of nederland(se)er, en heb je een marrokaanse liefde gevonden?
Misschien kunnen we hier allemaal ons verhaal even kwijt,liefde en leed delen, typische marrokaanse trekken vergelijken, alles kun je hier dus kwijt!
Ondertussen al 11 jaar gelukkig getrouwd met mijn Marokkaanse liefde , en heb er 4 kindjes mee …ben zelf ook Marokkaanse maar in Belgie geboren , merk toch dat er een verschil is qua mentaliteit enz … hihih maar Hamdoullilah we hebben ons goed kunnen aanpassen aan elkaars grillen :)))) 1 tip probeer elkaar niet te
veranderen , iedereen is unique op zijn eigen , we moeten ons er alleen voor openstellen InchaAllah (Als God het belieft)
oh,dat is fijn om te horen!!
al maakt het het inderdaad een beetje makkelijker dat jullie beide van marrokaanse afkomst zijn!
zoals je zegt,iedereen is idd uniek!
ik ondertussen bijna 6 maand samen met mijn marrokaanse vriend! ikzelf ben dus op en top belgisch, hij is ook belg(hier geboren) maar wel marrokaanse ouders dus. zijn ouders zijn nog niet op de hoogte van onze relatie, hebben een beetje bang voor de reactie van zijn moeder. enkele zussen zijn op de hoogte en zijn blij voor hem! soms al wel eens een discussie,verwonderlijk nooit over het geloof ofzo. hij is moslim,maar een moderne moslim als ik het zo mag zeggen. hij verwacht ook niet van mij dat ik me wil bekeren,meedoe aan ramadan enz… wel wilt hij graag trouwen.
ook zegt hij dat de reactie van zijn ouders hem niet afschrikt,vermits HIJ gelukkig wilt zijn en zijn ouders wel zullen bijdraaien.