Marokko september 2018

Hallo

Ik ben Sofie; 35j en wil graag in september een 3 weekse reis naar Marokko maken. Liefst doe ik dit met Koningaap omdat een paar vriendinnen deze reis reeds gemaakt hebben en er super enthousiast over waren.
Ik heb al veel gereisd, maar nog nooit in groep. Klinkt misschien gek dat ik iemand zoek om een groepsreis mee te doen, maar de gemiddelde leeftijd bij Koningaap ligt ietsje hoger waardoor ik al 2j op rij toch weer zelf een reis uitstippel met een vriendin. Hoewel het erg gezellig kan zijn met 55+; denk ik dat mijn interesses onderweg misschien beter aansluiten bij iemand jonger.

Ik zoek dus een vrouwelijke reisgenoot ts 30-40 jaar om samen mee naar Marokko te trekken. Ik sta ook open voor andere reizen door Marokko…

Groetjes Sofie

Hoi Sofie,
Leuk dat je naar Marokko wil.
ik kan je geen prive bericht sturen. Kan je mij een berichtje sturen als je dit leest
Gr Sem

Hoi Sofie,
Marokko staat ook nog op mijn lijstje, vooral het hippiefestival daar. Maar ik wil niet met een groep of georganiseerde reis mee. Dus mocht je interesse hebben in op de bonne fooi/backpackstijl reis, dan kun je mij altijd contacten.
Groetjes Judith