Marokko

Hallo hallo,

Daar ben ik weer. Ik ga als het goed is van 3 Maart tot ongeveer 7 Juli naar de taalschool in Rabat. Wie o wie gaat er deze periode ook deze kant op?! Daarna wil ik nog gaan reizen in Marokko 2 of 3 weken…iemand die rond die tijd gaat reizen? iemand die mee wilt? Laat het me weten. Het reizen is dan vanaf Half juli 2009. Hoop snel van jullie te horen!
Groetjes Lay

In Augustus ga ik bijna een maand vrijwilligerswerk doen in Errachidia. Voor die tijd, in juli, lijkt het me leuk om rond te gaan trekken in Marokko. Zelf ben ik 20 jaar. Als je nog steeds op zoek bent naar een reisgenootje, kunnen we misschien kijken of het klikt.

groetjes Martine

Hallo allebei,

Leuk dat ik (na al het zoeken) een berichtje tegenkom over Marokko. Ik wil heel graag van 7 - 31 juli rondtrekken in Marokko. Aangezien ik het gezelliger en veiliger vind om dat met meerdere mensen te doen reageer ik even op jullie berichtjes.

Ik ben Milou, 21 jaar (dan 22) en ben bijna afgestuurd CMV’er (Culturele & Maatschappelijke Vorming HBO). Ik heb al ontzettend veel gereisd in het verleden. Vooral door Europa met m’n backpack. Ook een half jaar in Senegal (west-afrika) gewoond, en daarna een maand door Mali gereisd.

Ik werk nu met vluchtelingvrouwen in utrecht en volgend jaar wil ik met culturele antropologie beginnen aan de UVA in amsterdam.

Even kort hoe ik graag reis: veel contact met de lokale bevolking, zo low-budget mogelijk, lokaal transport, lokale feestjes opzoeken voor een lokaal (alcoholisch :wink: ) drankje, veel natuur, lekker heel veel zien, zonnetje meepakken, primitieve omstandigheden geen probleem, buiten de gewone paden wandelen, beetje toeristische hotspots, maar het liefst lekker nieuwe dingen ontdekken buiten die paden, lokale restaurantjes. etc.

Ik maak tijdens mijn reis altijd gebruik van www.couchsurfing.com (een netwerk waarbij je gratis op iemand zijn/haar bank kan slapen) Zodoende kom je in contact met de lokale bevolking…het is echt GEWELDIG!!!

Nou, dit was het wel eventjes. Ik ben heel benieuwd of dit een beetje overeenkomt met jullie wensen :slight_smile:

Groetjes! Milou

mijn e-mail is: [EMAIL=“miloutjes@hotmail.com”]miloutjes@hotmail.com