marokko in februari

ik ben van plan om in februari voor 1 of 2 maanden naar marokko te gaan. Is het handig om naar Nador te varen, of kom je dan de passen niet over als je naar de kust wil_ Hoe is het trouwens met de temperatuur. Ik hoorde dat je in de winter eigenlijk alleen aan de kust en zuiden kunt verblijven als je een beetje om de 20 graden wilt hebben? kan je de overtocht beter hier regelen, of kan het in de haven ook? wat is het goedkoopste?

Hoi, overtochten met de boot is het beste als je daar bent kopen, dan kun je kijken welke Ferry er al staat, voordat je een ticket koopt voor een Ferry die nog moet komen, en de plaats is afhankelijk van waar je naar toe wil. Als je naar het zuiden wil dan kun je het beste de Ferry nemen vanuit algiciras naar Tanger, of vanuit Tarifa (ook in Spanje) naar Tanger, die hebben daar een 30 minuten Ferry, je bent dan heel snel in Tanger, gewone Ferry moet je zo een 3 uur uittrekken om in Tanger te komen. Als je naar Nador wil, dan moet je volgens mij via Almeria gaan. Voor het weer kun je beter naar het zuiden gaan. Periode maart/ april is perfect, rustig, lekker tempratuur in bijna alle steden, veel groen. Ik hoop dat je wat aan mijn info hebt. Succes.