Hoi, als je als single supergoedkoop een weekje weg wilt de volgende tip ! Hotel Pineta Park De Luxe in Marmaris, 4 sterren, All Inclusive, met Oad reizen, vertrek op o.a. 7 september a.s. (dan ga ik) voor 332 euro ! ! ! Ik heb het gisteren geboekt ! ! ! Dus als je single bent en je wilt goedkoop weg, snel boeken ! ! En daarbij, hoe meer singles, hoe meer vreugd ! ! Groetjes, Bart
Hai Bart.
Ik heb net even op de site van OAD zitten kijken, maar als wij met z,n beidjes zouden gaan( mijn man en ik) dan kom ik toch ruim boven de € 430. Is het voor een single dan zoveel goedkoper? Niet dat ik je dat niet gun hoor! Maar meestal zijn die singlereizen juist duurder. Ik ben ook al een tijdje aan het kijken, omdat ik ook begin september nog een weekje naar Turkije zou willen gaan, maar weet nog niet precies waarheen!
Toen ik jou berichtje hier zag, dacht ik van dat lijkt mij ook wel wat. Maar voor ons dus waarschijnlijk een stuk duurder. Ik zie nog wel dan!
Mvg. Roanna.
Hai Bart,
Zou heel heel graag nog een weekje naar turkije Marmaris gaan, ben net 4 dagen terug en heb nog steeds super heimwee!
Denk alleen dat ik niet nog een week vrij kan krijgen maar leuke aanbieding voor singles!!
Greetz Loret