hallo,
Wij, Technische bedrijfskundigen van de Avans hogeschool in Den Bosch, zijn bezig met een marktonderzoek naar de rentabiliteit van een nieuwe internet winkel met betrekking tot trekking- of bergsportartikelen. Omdat u binnen onze doelgroep valt vragen wij u vriendelijke onderstaande enquête in te vullen. Het invullen van de enquête zal ca. 3 minuten duren. Alvast bedankt!
Kon vraag 17 niet beantwoorden, want ik woon namelijk niet meer in Nederland… Hoop dat dat verder voor de uitkomst geen verschil maakt, ben wel volbloed Nederlandse verder hoor.
Succes met het onderzoek! Plaatsen jullie het resultaat hier later ook nog?
Whahaha… inderdaad! Maar zolang ik mensen daarmee kan helpen doe ik het graag. Het kost niet veel tijd en iemand kan er enorm mee geholpen zijn dus… ik ben altijd wel van de partij en zal dat ook blijven doen. Ik vind het wel jammer dat we vaak maar weinig terug zien/horen over de resultaten van de onderzoeken en enquetes. Dat zou ik graag anders zien als het even kan…
Yep, ik zeg ook niet dat ik er een hekel aan heb (dan deed ik het niet), de meeste zijn wel leuk cq interessant om aan mee te doen. Maar het gevaar in deze is dat er altijd een mogelijkheid is dat er binnen de kortste keren allerlei enquetes verschijnen die niets met bv dit forum te maken hebben en waarbij op een gegeven moment word getracht allerlei prive informatie te achterhalen. Ik heb zoiets al eens meegemaakt,dus ik kijk wel altijd van te voren waar het over gaat en wat voor vragen er zijn.
en inderdaad, helaas zien we meestal weinig terug van de resultaten…
Ingevuld.
Nooit van die winkel gehoord alleen
En ik denk dat dit type product niet geschikt is voor onlineverkoop.
Een dvd ofzo wil ik wel online kopen, maar een rugzak wil ik eerst op mijn rug hebben gehad en tent wil ik zelf gezien hebben etc.
Soms is internet handig, maar bij zulke producten zou ik altijd naar de winkel zelf gaan
Begon ook al te twijfelen of we ooit nog wat zouden horen over de resultaten, maar ik wacht het af…lijkt me wel leuk om de eindresultaten eens te mogen vernemen