Om af te studeren doe ik onderzoek naar machtsgevoelens en koopintenties wat betreft luxe artikelen (kleding/accessoires). Het zou mij enorm helpen als u de enquete zou willen invullen. Het is geheel anoniem en duurt maar even. Uw inbreng wordt zeer op prijs gesteld.
ik snap dat dat een ‘moeilijke’ vraag is en meerdere haken hierbij af maar, wat is het probleem vraag ik me af? nooit vertraging gehad? of naar de tandarts geweest? Of helemaal natgeregend en dus machteloos over de situatie?
Ik vraag niet naar naar ontvoeringspraktijken ofzo
Ja, wat je nu beschrijft heb ik allemaal wel meegemaakt, maar ik voel dat niet als “machteloos”. Het gebeurt, ik leg me er bij neer. Ik heb het in India meegemaakt, dat de trein 7 uur later zou komen. Nou ja, dan maar wat anders verzinnen. Misschien past mijn instelling gewoon niet bij je vraag.
Ik ga wel even wat invullen, want ik ben nu wel benieuwd naar de rest.
Oke dat kan ik inderdaad ook begrijpen, je zoekt meteen naar een oplossing, maar misschien kun je een situatie verzinnen dat de oplossing niet zo 1,2,3 voor handen lag
In ieder geval bedankt als je de enquete wil invullen wordt zeer gewaardeerd
Nou, nu ben ik na vraag 4 of zo wel afgehaakt. Alleen maar gedoe rond dure merkkleding. Prima als je dat doet, maar op Wereldwijzer hoort het niet thuis.