Afstudeeronderzoek reizen

Beste reizigers,

Ik ben een student Journalistiek & Nieuwe Media. Voor mijn afstudeeronderzoek, naar het gebruik van reisportals in het buitenland, zoek ik mensen die mee willen werken aan een klein onderzoekje. Door in twee minuten een enquêteformulier met 7 meerkeuzevragen in te vullen zou je mij al enorm helpen!

Klik op onderstaande link om de enquête te starten:

Alvast hartstikke bedankt en nog veel reisplezier gewenst!

Groetjes,

Carolijn

done, succes

Thnx!

Hoi,
Heb 'm ook even ingevuld. Veel succes! :smile:

Ingevuld!! Succes verder

Beste Carolijn,

Done! Goede enquete, lekker snel in te vullen, duidelijk, overzichtelijk en goede opties per vraag. Nou… ik wil je nog heel veel succes wensen met afstuderen en natuurlijk met dit onderzoek. Keep us up to date als je wilt.

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Ingevuld!

Op zich ben ik het eens met Wouter, maar ik heb één puntje dat ik erg jammer vind aan je enquête en wel het volgende:

Het ontbreken van “Wereldwijzer.nl” bij de opties… Was wel het minste geweest, zeker daar je de gebruikers van deze site wel vraagt mee te doen… Ik neem aan dat het vooral om hyves gaat, klopt dat?! Maar als hyves erbij staat voor reis-opties, dan mag Wereldwijzer toch zéker even vermeld worden?! Maar goed, dat is mijn mening…

Succes met je onderzoek.

Liefs,
Carolina

Helemaal eens met deze mening.

Beste Carolina,

Je hebt helemaal gelijk. De enquete was inmiddels al in de lucht en de eerste mensen hadden hem al ingevuld toen ik op het idee kwam om de mensen op wereldwijzer ook om hun mening te vragen. Daarom wil ik iedereen van wereldwijzer des te meer bedanken voor het invullen van de enquete en alle reacties in dit topic: BEDANKT! :slight_smile:

Groetjes,

Carolijn

Bij de optie “Anders, namelijk …” is genoeg ruimte om Wereldwijzer.nl in te vullen dus het lijkt mij niet een heel groot bezwaar. Je kan immers niet overal rekening mee houden bij het maken van zo’n enquete.

Ciao,
Wouter v. Kuijk