Hallo,
Ik ben voor mijn studie een (marketing-)onderzoek aan het doen.
Graag wil ik je hierbij uitnodigen om onderstaande enquete even in te vullen. Het kost niet veel tijd, want er zijn hoogstens 3 vragen te beantwoorden, maar de uitkomsten kunnen me heel erg helpen.
Alvast vriendelijk bedankt!
Waarom staat Wereldwijzer.nl er niet tussen, een site met 120.000 bezoekers per maand? Je kunt 'm er wel bij zetten, maar toch…zou toch al bij het standaard rijtje moeten staan. En vraag 4…moet je dan Wereldwijzer als antwoord bij vraag 5 zetten?
Welke studie doe je eigenlijk precies? Ik heb ook de titel van je bericht even duidelijker gemaakt.
Helemaal daar je hier wel een oproep doet aan de bezoekers van Wereldwijzer om de enquête in te vullen. Zou niet meer dan netjes zijn om in ieder geval Wereldwijzer.nl standaard te vermelden.
Ik wil de enquête best invullen, maar pas dat eerst maar eens aan.
Ja inderdaad jammer dat Wereldwijzer.nl niet in het lijstje voorkomt.
Lijkt me een sociale actie dat even te veranderen zoals Carolina al opperde. Ik heb de enquête desondanks toch ingevuld en ik wens je veel succes met je studie!
Ik snap dat het misschien oneerlijk overkomt om wereldwijzer er zelf niet bij te zetten. Dit is echter omdat wereldwijzer geen aanbieder is van reisdagboeken. Het (marketing)onderzoek gaat wel over dat soort sites, met als belangrijkste vraag wat de redenen zijn dat mensen voor een bepaalde site kiezen.
Jullie wereldwijzer.nl bezoekers vallen natuurlijk wel in de doelgroep van veel van die sites, daarom dat het onderzoek hier wel gepost staat, en jullie antwoorden heel belangrijk kunnen zijn.
Ik doe de opleiding Communicatie & Multimedia design, en deze enquete is voor een marketingproject.
Ik heb trouwens alsnog even gekeken of ik wereldwijzer er nog bij had kunnen zetten (omdat deze site blijkbaar toch reisdagboeken aanbiedt???) maar dan ben ik alle huidige resultaten weer kwijt. Dat is ook weer niet de bedoeling.