Wie wil mij helpen met het marktonderzoek voor mijn studie?

Hallo,
Voor mijn studie Management Toerisme doe ik marktonderzoek. Ik ben op zoek naar mensen die via onderstaande link de enquête willen invullen. Wie wil mij helpen?
Het kost maar weinig tijd.

Alvast bedankt.

Ik heb nog steeds respondenten nodig voor mijn onderzoek! Je helpt me enorm met het invullen van deze enquete. Het duurt maar 2-3 minuten.

Hoi Maarten,

Ik had je berichtje de eerste keer gemist. Heb de enquête nu ingevuld. Succes met je onderzoek. Laat je ons hier de uitslag ook weten?

Liefs,
Carolina

Succes met je onderzoek, heb de enquete ook ingevuld

Heb de enquete ingevuld … succes met je onderzoek!

He bedankt mensen, nog 24 te gaan!

Hi ik heb je enquette ook ingevuld, succes !!

Zo, vandaag pas gelezen en ingevuld. Sorry voor het late. Succes ermee. Trouwens, misschien ben je al bijna aan het aantal inzendingen.
Groeten.

Ja mensen het gaat gestaag, ik heb nog 16 mensen nodig! Wie maakt me los! Je helpt me hier enorm mee. Kost je hooguit 3 minuten.:thumbsup:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=723

heb het ook even ingevuld en hoop voor je dat er snel nog 15 volgen:dope: het is idd maar eventjes werk

succes ermee :chin:

Aub, heb de enquete ook ingevuld.

Done!

Heel veel succes gewenst met je studie!

Groet,
Wouter v. Kuijk

Ingevuld !

Heb hem ook ingevuld. Sorry had het niet eerder gezien. En moet zeggen. Ben zelf ook wel benieuwd wat eruit komt.

Groetjes!

Ik zoek nog slechts een paar mensen en dan kan ik gaan verwerken, bedankt allemaal voor het invullen!

Done :slight_smile:

veel succes met je onderzoek!
groetjes

Ingevuld!! Succes verder met je studie

Zo, ik heb hem ook ingevuld.

Misschien had je er al genoeg, maar ik heb hem ook ingevuld. Succes!