Ik ben een 4e jaars studente en studeer International Tourism Management in Breda en op het moment ben ik bezig met mijn scriptie. Ik ben bezig met een imago onderzoek over Dublin. Hiervoor moet ik een marktonderzoek doen en daarom ben ik heel erg benieuwd wat jullie imago en beeld over Dublin is.
Om dit te onderzoeken heb ik een enquête gemaakt.
Mijn vraag aan jullie is of jullie even 5 minuutjes tijd willen maken om deze enquête in te vullen? Het zou mij enorm helpen!!
** Omdat mijn marktonderzoek over een speciefieke doelgroep gaat is deze enquête bedoeld voor mensen tussen de 20-35 jaar die studeren, of zijn afgestudeerd, aan het HBO/WO **
Klik op de volgende link en je komt automatisch bij mijn enquête terecht!
Super bedankt allebei!!!
Fijn ook dat je het een goede enquête vond!! Is toch best moeilijk om de juiste vragen te stellen om tot een (voor mij) goed marktonderzoek te komen!
Iedereen die em al heeft ingevuld…HARTSTIKKE BEDANKT! Maar nog steeds kan ik meer ingevulde enquêtes gebruiken! Dus wie dit leest en m’n enquête nog niet heeft ingevuld…Help me out, kost maar 5 minuutjes van je tijd:D
Even mijn topic omhoog:nod:…heb nog steeds een aantal mensen nodig die zin hebben even mijn enquete in te vullen!
Mensen die het al wel hebben gedaan: dank jullie wel! Het gaat de goede kant op!!