Zin om te helpen? Vul de enquête in voor m'n scriptie (Imago-onderzoek Dublin)!

Hallo allemaal,

Ik ben een 4e jaars studente en studeer International Tourism Management in Breda en op het moment ben ik bezig met mijn scriptie. Ik ben bezig met een imago onderzoek over Dublin. Hiervoor moet ik een marktonderzoek doen en daarom ben ik heel erg benieuwd wat jullie imago en beeld over Dublin is.
Om dit te onderzoeken heb ik een enquête gemaakt.
Mijn vraag aan jullie is of jullie even 5 minuutjes tijd willen maken om deze enquête in te vullen? Het zou mij enorm helpen!!

** Omdat mijn marktonderzoek over een speciefieke doelgroep gaat is deze enquête bedoeld voor mensen tussen de 20-35 jaar die studeren, of zijn afgestudeerd, aan het HBO/WO **

Klik op de volgende link en je komt automatisch bij mijn enquête terecht!

Alvast heel erg bedankt:zon02:

Groet,
Joni

Done!

Succes met je onderzoek, laat je ons de uitslag nog weten?

Liefs,
Carolina

Dankje!! Heel fijn dat je het hebt ingevuld!
Wanneer het af is (ergens eind mei) zal ik de uitslag laten weten!!:biggrin:

Groetjes Joni:zon02:

Helaas… ik val net niet in de doelgroep. Ben 19…
Maar heel veel succes met je scriptie!

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Jammer Wouter, maar wel fijn dat je iig de intentie hebt gehad mij te helpen:biggrin:!

Nog meer mensen zin om mijn enquête in te vullen? Het duurt maar 5 minuutjes en je zou me enorm helpen!

Groet Joni:dag:

Sorry hoor, maar even mijn topic omhoog halen:redface:…

Nog meer mensen zin om even 5 minuutjes de tijd te nemen om mijn enquête in te vullen?? Je helpt me enorm!

Groetjes
Joni:zon02:

Heb de vragen voor je onderzoek net ingevuld, succes ermee!

Greetzz Berber

alsjeblieft

goede enquete!

Super bedankt allebei!!!
Fijn ook dat je het een goede enquête vond!! Is toch best moeilijk om de juiste vragen te stellen om tot een (voor mij) goed marktonderzoek te komen!

Groetjes en nogmaals bedankt!!
Joni:zon02:

Iedereen die em al heeft ingevuld…HARTSTIKKE BEDANKT! Maar nog steeds kan ik meer ingevulde enquêtes gebruiken! Dus wie dit leest en m’n enquête nog niet heeft ingevuld…Help me out, kost maar 5 minuutjes van je tijd:D

Groetjes:zon02:

Even mijn topic omhoog:nod:…heb nog steeds een aantal mensen nodig die zin hebben even mijn enquete in te vullen!
Mensen die het al wel hebben gedaan: dank jullie wel! Het gaat de goede kant op!!

Groetjes:dag: