Op 6 october wordt een volle en halve marathon in Sri Lanka gelopen. Ik vroeg me af of daar mensen in geinteresseerd waren. Indien 10 deelnemers uit Nederland, Belgie en Frankrijk zouden wij een groepsreis organiseren. ( kwestie van de vliegreis betaalbaarder te maken) Wij zorgen voor de inschrijving. Wij plannen 10 dagen, een 6 tal voor de marathon ( aanpassen, voorbereiden) en een 3 tal erna ( rusten) Voor en tijdens de marathon wouden wij komplete assistentie organiseren. Daarmee bedoelen wij alle transport, drank en begeleiding tijdens de marathon, verkennen van het parcours, massages, mogelijk maken van trainingen) Indien geïnteresseerd, laat iets weten op min e mail janv1234@gmail.com
Dat lijkt me geweldig om te doen, heb net m’n eerste halve achter de rug. In Parijs. Budgettair gaat het me nu niet lukken, maar volgend jaar ga ik zeker mee!
Beste Jeroen, ik hou je op de hoogte welke reacties ik hier op krijg. Heb dat ook in Belgie hier en daar laten weten. Indien positief dan organiseer ik dat.