Herhaalde oproep: Sri Lanka rondreis (september)

Hi potentiële medereizigers, in september ga ik (vrouw, sportieve avontuurlijke 50+ backpacker) naar een retreat in Sri Lanka. Daaraan voorafgaand wil ik circa 18-20 dagen rondreizen in het land. Ik heb al een globale reisroute voor ogen. Iemand zin om mee te gaan, inclusief of exclusief retreat?

1 like

Hoi Maria, welke route heb je voor ogen?

Goedemorgen SanneSan,
Leuk dat je (weer) reageert… :wink:
Allereerst staat niets vast want ik hou van flexibel reizen en als er iemand meegaat is het handig daar rekening mee te houden.
Globaal zou ik in 3 weken tijd zo veel mogelijk van de highlights van de Lonely Planet bezoeken en zeker een treinreis maken.

Interesse om eens verder te bekijken?
Groetjes.

1 like

Als ik jou een goede driver/gids mag aanbevelen, Nandana WhatsApp +94761661554.
We reisden vorig door Sri Lanka en hadden Nandana als driver, een zeer voorzichtig en veilig persoon en uitstekend op de hoogte van fauna en flora en alsook vanb de geschiedenis van het land.
Als je hem contacteer, doe hem de groeten van mij, hij zal het nodige doen om de reis onvergetelijk te maken. Groetjes, Rinus.

Hey Maria, bijzonder om jouw oproep tegen te komen. Ook ik wil graag Sri Lanka doen en zou een reismaatje wel tof vinden :blush:. En ik ben ook wel een avontuurlijke 50iger. Groetjes Els

Goedemorgen Els, wat een leuke reactie en wat leuk dat je ook naar Sri Lanka wilt. Ik heb inmiddels wel een vliegticket (vertrek 29 aug. en het retreat begint 18 september) maar verder alle ruimte om samen in te vullen. Wel al veel uitgezocht en ideeen. Zin om prive verder te chatten?

Goedemorgen Rinus, wat een fijne tip heb je daar. Naar iets dergelijks was ik nog op zoek! Weet je toevallig ook nog een prijsindicatie? Het hoeft niet precies maar dan heb ik (of hebben we) een idee… :wink:
Superbedankt!

Beste Maria,

Deze gids was inbegrepen in de reis, samengesteld door het reisbureau. Daarom weet ik geen juiste prijs.
Contacteer gewoon Nandana, hij zal zeker antwoorden en de prijs zal zeker bespreekbaar zijn. Zeg maar dat je via mij zijn nummer kent.
In bijlage een foto van Nandana en echtgenote.
Veel geluk met de voorbereiding van jouw reis

Rinus

Yahoo Mail: Zoeken, organiseren, veroveren

Dag Maria, privé is idd iets makkelijker. Mijn mailadres is elske_f@hotmail.com.

Ik kijk er naar uit wat meer te horen :blush:

Hoi Els, ik heb je een uitgebreid bericht gestuurd via de mail.. :innocent: