(origineel bericht op be-more.nl)
Mandy & Sanne zingen voor het goede doel!
Hallo familie & vrienden,
In november 2012 heb ik mijn reis naar Zuid-Afrika al geboekt. Ik besloot al snel dat ik graag een bijdrage wil leveren aan het project en de kinderen die daar verblijven. Ik wilde daarom geld in gaan zamelen.
Hoe, wanneer, waar?? Het duurde even om te bedenken op welke manier ik dit het beste kon gaan doen. Uiteindelijk kwam ik op het idee om samen met mijn zusje Sanne een CD op te nemen. Deze CD bestaat uit 6 nummers, waarvan 4 nummers samen en ieder één nummer solo.
Per 25 juni kon deze bij ons gekocht worden voor 10 euro. De opbrengst gaat geheel naar het goede doel, het project ‘‘Mother of Peace’’, waar ik 2 maanden vrijwilligerswerk zal gaan doen. Dit bedrag zal ik persoonlijk op een goede manier gaan besteden.
Het is nu bijna precies een week geleden dat de cd’s te koop zijn en we hebben er nu al maar liefst 50 verkocht. Ik had niet durven hopen dat het zo snel zou gaan. Nog steeds krijgen elke dag zowel ik, mijn zusje als mijn ouders berichtjes voor het kopen van een CD.
Ik hoop natuurlijk dat dit nog even doorgaat!!
Ik wil in ieder geval alvast iedereen bedanken die het project ‘‘Mother of Peace’’ hebben gesteund!
Liefs Mandy