Mandinka Lodge

</script>cols=‘’>hallo forum leden ik ga in januari voor het eerst naar gambia,heb losse tickets bij tui gekocht.
Nou heb ik via booking.com mandinka lodge geboekt, heeft iemand hier een ervaring met dit hotel.
Beoordelingen zagen er goed uit, meschien zijn hier op dit forum al meer mensen die dit hotel hebben bezocht.
En leuke tips zijn ook altijd welkom.

gr karin

Hoi Karin,

Los ticket en hotel boeken is al best bijzonder. Waarom deze manier van boeken? Meestal niet de goedkoopste oplossing hoor :wink:
Ik ken deze Lodge persoonlijk niet helaas. Wel benieuwd straks naar jouw ervaring ermee!

Een los ticket en accommodatie boeken hoeft beslist niet duurder te zijn als een pakketreis. Dat is tenminste mijn ervaring. Ik zou wel nu nog niet geboekt hebben voor januari want de tickets zullen later in het jaar goedkoper worden.

Groet Mieke

Oke ja zou kunnen hoor maar de pakket reizen waren wel duurder voor de periode januari.
Tickets waren zeshonderd p.p lodge 400 euro dus vond het niet echt gek voor dertien dagen.
Meestal hoe eerder de tickets hoe goedkoper naar thayland wel in ieder geval.
Maar ga zeker ook rond die tijd even kijken of het scheelt voor eventueel een volgende keer.
Vast bedankt voor de reactie,s ben heel benieuwd naar gambia andere tips zijn altijd welkom.
Wij houden er wel van om dingen te ondernemen en veel te zien.
Maar ook lekker relaxen op het strand.

gr.karin:wereld:

Gewoon lekker rondkijken op dit forum Karin en goed inlezen. Jullie hebben nog even te gaan voordat het januari is. Misschien komen wel elkaar nog wel tegen die maand. Met een beetje geluk zit ik er dan dan ook. Januari vind ik de mooiste tijd om te gaan. Vooral omdat het hier dan zo akelig koud en/of nat is :wink:

Mocht je nog op zoek gaan naar een betrouwbare gids dan mag je me ook een pb sturen met je emailadres.

Groetjes, Erwin