Zijn er ook mensen hier naar Malta geweest…
We zitten te twijfelen tussen Tunesie en Malta.
We zaten te denk aan st.Julians als we naar Malta gaan…
Maar kun je daar duiken… uitgaan lekker aan het strand liggen??
En hoe is de temperatuur? kun je wel gewoon op ut strand liggen…
En is het verder daar ook betaalbaar en waar gaan jullie liever naar toe…
Malta of Tunesie als je daar geweest bent…
Alvast bedankt
Hoi, ik wou ff reageren ik ben naar malta geweest voor een best lange periode omdat ik daar een stage heb gelopen en mijn vriend daar woont, ff antwoorden op die vragen van je dan maar
Ja in st Julians kun je duiken maar bye silema is het better te doen en een stuk mooier, het uitgaans gedeelte ligt geheel aan jezelf malta heeft een unieke stad dat “Pace Vile” heet als je het niet erg vindt onder veel russen en de maltesers zelf te zitten si dit een leuke plek en andes in valetta is ooknog veel te doen en op het strand liggen is ook nog wel te doen
De tempratuur ligt zomers tussen 35 tot zelfs 40 graden. maar het kan ook lager zijn natuurlijk.
Betaalbaar, hmm ligt aan hoeveel je wil uitgeven er zijn duure 5/4 sterren hotels, (b.v het hilton waar ik stage bij heb mogen lopen.) maar naturlijk ook goedkope 2/3 sterren hotels het ligt voornamelijk aan je eigen smaak (zoek hotel keten Corinthia eens op , goede service goedkope keten!)
Ik ga natuurlijkliever naar malta , maar over tunesia kan ik me ook niet beklagen want daar ben ik ook geweest , het is allebei zeer leuk maar vooral cultureel, als je op vakantie gaat om de beets uit te hangen , raad ik eigenlijk beide niet aan.
Malta is zeker niet duur, natuurlijk moet je er wel mee rekenen dat het geen ZO Azie is kwa prijs.
Wij bieden taalcursussen aan in Malta, als bijlage kun je ook Duikcursussen en Excursies doen. Verder is Malta vrij goedkoop in vergelijking met Engeland.
De mensen in Malta spreken allemaal engels als moedertaal, dus communicatie moet ook makkelijk gaan.
Ik zou zeggen neem een kijkje op http://www.grimweb.info Dan kun je ook een idee krijgen van de hotel prijzen e.d.
Ja, ik ben wel in tunesie geweest, het is er inderdaad warm …maar ik vindt de mensen teveel opdringen, ze zijn er vooral op je geld uit daar dus let er goed op als je gaat, laat je niet afzetten.
Ik ben nog nooit naar malta geweest maar wel naar tunesie!! Dat is echt een geweldig land!! Hele mooie natuur, lekker warm ( wij zaten in sousse tussen de 30 en 40 graden) en helemaal niet duur!!! De mensen zijn heel erg aardig, soms wel wat opdringerig maar als je aardig blijft en duidelijk bent is het al snel goed. en kun je veel vrienden maken…Als ik jou was zou ik naar tunesie gaan, wil zelf ook graag weer heen maar helaas wil niemand met me mee…
Misschien kan je ons je keus nog laten horen, ben wel benieuwd!!!
Ik las het in je stukje op het tunesie forum…ik ben er zelf nog nooit geweest. Wij zijn in souse geweest…ook erg leuk! En dat van het strand slaat helemaal nergens op!!! dat is best te doen!! Mag ik vragen hoe oud jullie ongeveer zijn…misschien kan ik dan nog wat tips geven in verband met de mannen e.d
dezelfde leeftijd als mij dus…ik vind zelf het stappen wel een beetje beperkt daar, maarja misschien moet je beter zoeken. ( in sousse tenminste weet nie hoe het daar zit) maar ik hoop dat het een leuke vakantie wordt voor jullie!! en als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!